اخباراخبار ویژه

اختصاصی از ChinaPlas 2023/ پلیمر جدید برای عایق ماژول باتری EV با حرارت بالا

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر Solvay یک درجه جدید مقاوم در برابر حرارت و شعله را در مجموعه پلیمرهای کریستال مایع Xydar® (LCP) ارائه کرده است که برای برآورده کردن نیازهای ایمنی در قطعات باتری EV طراحی شده است. مواد جدید Xydar® LCP G-330 HH نیازهای چالش برانگیز حرارتی و عایق را برطرف می‌کند و به ویژه در صفحات ماژول باتری مدل‌های EV که با سیستم‌های ولتاژ بالاتر کار می‌کنند مد نظر است.

Xydar® LCP G-330 HH یک LCP  برای قالب‌گیری تزریقی است که می‌تواند عایق الکتریکی خود را پس از قرار گرفتن در دمای 400 درجه سانتی‌گراد به مدت 30 دقیقه حفظ کند. Xydar® LCP یک بسپار ذاتاً بازدارنده شعله، بدون استفاده از مواد افزودنی‌هالوژن یا برم است. علاوه بر این، جریان پذیری فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد و به طراحان باتری کمک می‌کند تا به قطعات نازک تر از آنچه که ممکن است با مواد عایق ماژول باتری فعلی دست پیدا کنند. این محصول با موفقیت با صفحات قالب گیری شده در ابعاد معمولی 100x 150 x 0.5 میلی متر آزمایش شده است.

Xydar® LCP در بسیاری از کاربردهای الکتریکی و الکترونیکی و همچنین پوشش، تناسب دارد. علاوه بر قطعات روشنایی خودرو، حسگرها، سلونوئیدها و کانکتورها، نمونه‌های پیشرفته در e-mobility شامل آسترهای دیواره نازک است که در طراحی روتور موتورهای کششی محرک الکتریکی استفاده می‌شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا