اخبار

اختصاصی از ایران پلاست/ گفت و گو با مرتضی کلاته، ماشین سازی کلاته: خریداران ماشین آلات نقدینگی کمی دارند، بانک ها تسهیلات بدهند

بسپار/ ایران پلیمر ماشین سازی کلاته سازنده دستگاه های تزریق پلاستیک و متعلقات آن است. مرتضی کلاته به خبرنگار ایران پلیمر گفت: ما ماشین های تزریق با سرعت تولید بالا و مصرف برق کم می سازیم. هدف ما از حضور در نمایشگاه ایران پلاست، ارائه خدمات بهتر به مشتریان، معرفی محصولات با کیفیت بالاتر، قیمت ارزانتر نسبت به رقبا و گسترش شبکه فروش است.

 

وی ادامه داد: با توجه به بالا بودن تورم و نوسانات قیمت، ما در خرید تجهیزات و مواد اولیه هر روز دچار چالش هستیم. از طرف دیگر تولیدکنندگانی که قصد خرید دستگاه دارند هم نقدینگی کمی داشته و در خرید به مشکل می‌خورند.

اگر بانک ها بتوانند تسهیلات بیشتری به تولیدکنندگان بدهند، باتوجه به اینکه کشور ما منابع نفتی زیادی دارد ما با گسترش ماشین الات خود می توانیم کشور را از خام فروشی به سمت تولید محصولات ببریم و کشور محصول نهایی را صادر کند.

 

کلاته در پایان گفت: بانک ها در زمینه ماشین آلات، بیشتر سرمایه گذاری کنند تا کشور از خام فروشی دور شود و اقتصاد کشور از نفت محوری خارج شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا