اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Fakuma و نمایش پلیمرهایی برای کاربردهای فضایی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی Arburg، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنعت پلاستیک، نمونه محصولات افزودنی خود را در Fakuma 2021 به نمایش می گذارد. یکی از نمونه ها، یک آزادسازه (freeformer) مدل 300-3X که به طور اختصاصی برای کاربردهای دما-بالا طراحی شده، می باشد و محفظه آن قادر به تحمل دمای 200 درجه سلسیوس است.
این نمایشگاه از آزادسازه پلاستیک Arburg (APF) برای تولید اجزای عملکردی از Ultem 9085 استفاده می کند. این مخلوط PEI/PC برای استفاده در کاربردهای فضایی تایید شده است. گروه مواد مناسب برای فرایند APF شامل گرانول های پلاستیک بر پایه پلی اترایمید (PEI) مانند Ultem 1010، ماده تایید شده از نظر دارویی Ultem 1004 و Ultem 9085 می باشد.
پایش موفق و بدون وقفه، ردیابی مخصوص قطعات و مستندسازی داده های فرایند نقش مهمی را ایفا می کنند. اپلیکیشن ProcessLog از درگاه مشتریان arburgXworld، که به طور اختصاصی برای آزادسازه طراحی شده است، امکان تجسم جنبه های مختلف فرایند و داده ها قطعات APF را به وجود آورده و نمایشی واضح و گرافیکی از اطلاعات کل فرایند ساخت شامل ماشین استفاده شده، زمان شروع پروژه، مدت تولید، ساختار لایه ها، دمای محیط ساخت و غیره را فراهم می کند.
کمپانی Arburg علاوه بر نمایش آزادسازه، در این نمایشگاه بازدید کنندگان می توانند نحوه فرایند LSR را در در کمپانی خواهر Arburg، یعنی innovatiQ ببینند. در این بخش، تولید مستقیم قطعات از LSR با استفاده از تولید افزودنی مایع (LAM) به نمایش گذاشته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا