اخبار

اختصاصی بسپار/ آغاز تولید انبوه پایدارترین تایر توسط Conti

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر تایر تابستانی جدید Conti با داشتن حداکثر 65 درصد مواد تجدیدپذیر، بازیافتی و دارای گواهی، سهم قابل توجهی از مواد پایدار را با حداکثر ایمنی و عملکرد ترکیب می‌کند.
طبق گزارش منتشر شده در 31 جولای، همه ابعاد این محصول به نام UltraContact NXT بالاترین رتبه ممکن یعنی رتبه A برای مقاومت غلتشی، ترمز خیس و نویز را بر اساس طرح برچسب‌گذاری تایرهای اتحادیه اروپا دارند.
مواد تجدیدپذیری که حداکثر تا 32٪ از UltraContact NXT را تشکیل می‌دهند، شامل رزین‌های ساخته شده از پسماندهای صنایع کاغذ و چوب و همچنین سیلیکات حاصل از خاکستر پوسته برنج است.

تا 5% از رشته‌های حاصل از بازیافت مکانیکی تایرهای مستهلک و فولاد بازیافتی در این محصول استفاده می‌شود.
ویژگی دیگر آن استفاده از تقویت کننده پلی استر تولید شده از طریق فناوری ContiRe.Tex است که مواد الیافی را از بطری‌های PET بازیافتی تولید می‌کند.
همچنین گفته می‌شود که تایر جدید تا 28 درصد از مواد دارای گواهی ISCC PLUS استفاده می‌کند که شامل لاستیک مصنوعی و دوده ساخته شده از مواد اولیه زیستی یا چرخشی است.

تا سال 2030، شرکت تولید کننده قصد دارد بیش از 40 درصد محتوای تجدیدپذیر و بازیافتی در محصولات خود داشته باشد و نهایتاً تا سال 2050 از 100 درصد مواد پایدار در تمام محصولات تایر خود استفاده کند.
اولین تولیدات به زودی در دسترس فروشندگان لاستیک در اروپا قرار خواهند گرفت. UltraContact NXT همچنین برای موتورهای الکتریکی و احتراقی طراحی شده است که بالاترین بازده و عملکرد مطلوب در مسافت پیموده شده را ارائه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا