اخبار

اختصاصی بسپار/ ثبت نام غرفه گذاران در نمایشگاه K2025 آغاز شد

بسپار/ایران پلیمر ثبت نام غرفه داران برای K 2025، نمایشگاه درجه یک جهانی پلاستیک و لاستیک، اکنون به صورت آنلاین در www.k-online.com/2330 باز است. آخرین مهلت رزرو فضای نمایشگاه در K 2025 تاریخ 31 ماه مه 2024 است. این رویداد از 8 تا 15 اکتبر 2025 در محل نمایشگاه شهر دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد. غرفه داران K 2022 می توانند با ورود به سامانه ی خود به راحتی برای K 2025 ثبت نام کنند و تغییرات لازم را در فرم ثبت نام انجام دهند. غرفه دارانی که برای اولین بار شرکت می کنند، گام به گام از طریق فرآیند درخواست برخط راهنمایی خواهند شد.

حوزه های مختلف K 2025 شامل بخش های ماشین آلات و تجهیزات، مواد اولیه و لوازم جانبی، قطعات فنی، محصولات پلاستیکی تقویت شده و … است. K 2025 نه تنها فشارسنج عملکرد صنعت و بازار جهانی برای نوآوری ها خواهد بود، بلکه جهت گیری و انگیزه های اقتصادی پایدار را تعیین می کند و روندهای آینده نگری را ارائه می دهد.
هیچ نمایشگاه تجاری دیگری به اندازه ی K در دوسلدورف، راه حل های پیچیده ارائه نمی دهد. غرفه داران آن بارها و بارها کارشناسان، کاربران و تصمیم گیرندگان را با کیفیت و عملکرد فوق العاده هیجان زده کرده و می کنند. همه این‌ موارد K را به پلتفرمی عالی برای تجارت بین‌المللی موفق برای پلاستیک و لاستیک در جهان تبدیل می‌کند.

K 2025 در دوسلدورف به موضوعات فوق العاده ای از جمله حفاظت از آب و هوا، دیجیتالی شدن و اقتصاد چرخشی می پردازد. غرفه داران در K نوآوری های بیشتری را برای مدیریت مسئولانه و ارزش محور پلاستیک و لاستیک به نمایش خواهند گذاشت. همچنین راه حل هایی را ارائه خواهند داد که به پلاستیک ها اجازه می دهد در سامانه های حلقه بسته مدیریت شوند.

نقطه ی عطف منحصر به فرد K در دوسلدورف نه تنها گستره ی وسیعی از محصولات و خدمات ارائه شده توسط غرفه داران از سراسر جهان است، بلکه کیفیت و تنوع برنامه های حمایتی آن شامل نمایش های ویژه و رسمی سازمان یافته توسط Plastics Europe و Messe Düsseldorf است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا