اخبار

اختصاصی بسپار/ ابزاری برای پایش انرژی چرخه های آب در سیستم های کنترل دمای قالب

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی hotset، با D-System قابل حمل خود، یک ابزار بسیار منعطف و ساده برای تحلیل تعادل انرژی فرایند چرخه های آب در مکان را به نمایش گذاشته است. هر کجا که آب به عنوان یک بستر عملکردی در چرخش است، این دستگاه امکان بررسی سریع و تجسم نرخ جریان، منحنی دما و تفاوت های فشاری را فراهم می کند. به عنوان مثال می توان از دستگاه D-System برای رفع اشکال، فرایندهای فناوری سیال تنظیم-دقیق یا پایش به عنوان بخشی از تضمین کیفیت استفاده کرد.
به گفته مدیر پروژه hotset، از آب در صنعت به عنوان بستر خنک کننده و گرم کننده، سیال حامل و هیدرولیک، بستر محرک عملکردی و حتی جزء سوختی استفاده می شود. بنابراین D-System، به عنوان یک ابزار قابل حمل و بهینه کننده فرایند، می تواند خدمات ارزشمندی را در بسیاری از صنایع ارائه دهد.
تعادل انرژی چرخه های آب یک فاکتور کیفیتی مهم برای سیستم های کنترل دمای قالب می باشد. قالب گیران ترزیقی و قالب سازان هرچه بیشتر در این باره بدانند، می توانند طراحی دقیق تری از سیستم کنترل دما را ارائه دهند. این دقیقا جاییست که D-System وارد می شود؛ این ابزار قادر به تامین داده های اندازه گیری شده به فرد برای ارزیابی جریان های انرژی درچرخه های آب می باشد. مدیر پروژه hotset در این باره می افزاید، حسگرهای ثبت کننده داده ما حجم آب در جریان، اختلاف دمای ورودی و خروجی، و اختلاف فشار رودی و خروجی را تعیین می کند. از این اطلاعات، همه پارامترهای مربوط به انرژی یک فرایند به سیستم وارد یا از آن خارج می کند، محاسبه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا