اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ نمایشگاه PLAST میلان از سه شنبه همین هفته آغاز به کار می کند + غرفه گذاران ایرانی

گروه ترجمه و تولید محتوا دربسپار/ایران پلیمر پنج سال پس از آخرین برگزاری، نمایشگاه PLAST با پروژه‌های جدید دوباره برگزار می‌شود و خود را بیشتر به عنوان یک ویترین فناوری برای دنیای پلاستیک و لاستیک نمایش می‌دهد.

 

از ایران شرکت های پتروشیمی: امیرکبیر، شازند، آریاساسول، باختر، جم، مارون، تبریز، تخت جمشید، و پلیمر سل حضور دارند. 

 

مصاحبه اختصاصی بسپار/ ایران پلیمر با Fabrizio Vanzan مدیر نمایشگاه PLAST 2023 میلان: ویترینی برای فناوری های ماشین آلات روز صنعت پلیمر

 

صنعت پلاستیک و مواد لاستیکی در PLAST- نمایشگاه بین‌المللی سازمان‌دهی شده توسط Promaplast srl که به فناوری‌ها، مواد و راه‌حل‌های این بخش اختصاص دارد، از 5 تا 8 سپتامبر 2023 (14 تا 17 شهریور ماه جاری) گرد هم می‌آیند. این رویداد در نمایشگاه تجاری Milano Rho برگزار خواهد شد. در این رویداد هزاران شرکت‌کننده، صدها غرفه‌دار را می‌بینند که برای اولین بار شرکت می‌کنند یا پس از غیبت در تعدادی از دوره‌ها بازمی‌گردند و این جذابیت رویداد و توانایی آن برای ارائه یک نمای کلی حتی جامع‌تر از صنعت را در مقایسه با گذشته تأیید می‌کند.
این رویداد با حضور پایون های چین، ایران، فرانسه و … و حضور بیش از 30 کشور از سراسر جهان آغاز به کار می کند.

بیشتر بخوانید

 

برنامه‌های موضوعی و فضایی برای نوآوری در غرفه‌ها
نمایشگاه پلاست 2023 به شش میدان تقسیم می‌شود: سالن های شماره 9 و 11 عمدتاً در اختیار تامین کنندگان مواد اولیه (با علائم نمایشگاه PlastMat که در آن خلاقانه ترین مواد ارائه می‌شود) و بخش غرفه داران تخصصی لاستیک است؛ سالن های 13 و 15 عمدتاً به فناوری‌های اکستروژن، جوشکاری و بازیافت اختصاص خواهد یافت؛ در حالی که غرفه‌های 22 و 24 میزبان سایر ماشین آلات قالب‌گیری، دمشی و تجهیزات جانبی و نیز نمایشگاه 3Dplast است. این بخش‌ها با حضور تعدادی از برندهای پیشرو در این بخش، مانند 3NTR، Eclat Digital، Gimac، Klaster و Protolabs Italia همراه است.

استارت آپ ها حضور جدی در این نمایشگاه دارند و در تقویم رویدادهای نمایشگاه می توان کنفرانس ها و کارگاه های بسیاری را یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا