اخبار

اختصاصی بسپار/ از نمایشگاه صنعت پلیمر ایران، تازه چه خبر؟

بسپار/ ایران پلیمر  نمایشگاه صنعت پلیمر ایران (محصولات پلاستیکی، ماشین آلات،مستربچ و کامپاندهای پلیمری ایران) یا Poly Sky Tech Expo 2024 از 20 تا 24 اردیبهشت ماه 1403 در محل برگزاری نمایشگاه های شهرآفتاب برگزار می شود.

آقای شایسته، مجری برگزاری نمایشگاه یاد شده (طراحان محیطی آفتاب طلایی با نام تجاری نمایشگاه سازان) در گفت و گو با خبرنگار گروه رسانه ای ایران پلیمر گفت: با توجه به سیر صعودی خیره کننده تولیدات محصولات پلاستیکی درجهان و با در نظر گرفتن این مهم که کشور ایران دارای منابع بسیار ارزشمندی در این زمینه است، نمایشگاه صنعت پلیمرایران با هدف توسعه تولید، شناسایی نیاز بازارهای داخلی و خارجی، معرفی توانمندی های صنعت پلاستیک ایران به داخل و خارج از ایران شکل گرفته که اصلی ترین هدف آن تسهیل صادرات به کشورهای همسایه و کشورهای عربی  می باشد.

 

بیشتر بخوانید

 

وی افزود: نمایشگاه دارای 3 بخش اصلی است:

  1. 1. محصولات و فراورده های پلاستیکی
  2. 2. ماشین آلات صنعت پلاستیک
  3. 3. مستربچ و کامپاندهای پلیمری

نمایشگاه صنعت پلاستیک ایران از حمایت عمده بازیگران و فعالان حوزه پلیمری ایران برخوردار است که از جمله می توان به تشکل های زیر اشاره کرد:

انجمن صنایع پلاستیک استان تهران

انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری ایران

انجمن صنایع همگن پلاستیک استان تهران

اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیک و نایلون، ملامین و مشمع تهران

اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دست پتروشیمی

انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبارمصرف ایران

انجمن تولیدکنندگان مستربچ و آمیزه‌های پلیمری ایران

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران

سازمان توسعه تجارت ایران

اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی ایران

شهرداری تهران

 

شایسته همچنین در ادامه گفت: همکاران ما در شرکت نمایشگاه سازان در حال مکاتبه با رایزنان اقتصادی کشورهای مختلف می باشد تا روسای اتحادیه ها و تشکل های پلاستیکی  به عنوان یک هیات تجاری میهمان ویژه در نمایشگاه حضور داشته و از  خدماتی رایگان از جمله هتل و ترانسفر بهره مند شوند.

در پوستر اولیه این نمایشگاه پیش بینی شده که نمایشگاه یاد شده در 25 هزار مترمربع با مشارکت 180 غرفه گذار و همراهی 13 کشور، 40 هزار بازدید کننده داشته باشد.

مشخص نیست این نمایشگاه با ایران پلاست به عنوان نمایشگاهی شناخته شده در عرصه بین المللی در صنعت پلیمر چه مناسباتی خواهد داشت؟ و قرار است چه شاخه هایی از فعالیت را همپوشانی و یا برای نخستین بار تحت پوشش خود درآورد. آنچه ولی به نظر می رسد می تواند نقطه فرار این نمایشگاه از سیطره نام ایران پلاست باشد، تمرکز روی محصولات نهایی و هدایت بازاریابی در سطح منطقه است.

 

photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۲۵ ۱۴ ۵۱ ۵۱
photo ۲۰۲۴ ۰۳ ۲۵ ۱۴ ۵۱ ۵۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا