اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار از چایناپلاس/ این چهار محور اصلی را در ChinaPlas 2024 از دست ندهید!

بسپار/ ایران پلیمر نمایشگاه چایناپلاس که هم اکنون و تا روز جمعه در شانگهای چین برپاست، در این دوره چهار زون اصلی دارد که عملا ترندهای امروز و آینده صنعت پلیمر نیز هست.

 

اقتصاد چرخشی

تولیدکنندگان برندهای محصولات نیاز به پذیرش پایداری در زمینه ی طراحی و تولید محصول، مصرف و پس از مصرف دارند. بنابراین انتخاب مواد، سیستم فرآورش و مدیریت زباله های پلاستیکی پس از مصرف از نکات برجسته این نمایشگاه است.

در چایناپلاس 2024، چهار حوزه ی موضوعی تولید سازگار با محیط زیست با 250 غرفه‌دار فناوری بازیافت، پلاستیک‌های بازیافتی، پلاستیک‌های زیستی، افزودنی‌های سازگار با محیط زیست را به خریداران نشان می‌دهند.

همایش Plastics Recycling & Circular Economy، نشست World Trends and Plastics and Rubber Technology و  Tech Talk، دیدگاه ها و راهنمایی های مفیدی را در مورد تولید کم کربن ارائه می دهند.

Sustainable Technology Routes” ” تجهیزات و ماشین‌آلات را با خواص سازگار با محیط زیست و مواد شیمیایی و مواد اولیه ی پایدار مختلف معرفی می‌کند.

 

دیجیتالی شدن

دیجیتالی شدن کارایی و کیفیت محصولات را از طریق خودکارسازی، سامانه ی کارخانه های هوشمند و بهینه سازی زنجیره ی تامین افزایش می دهد. همچنین امکان سفارشی سازی انبوه و افزایش کاهش ضایعات و صرفه جویی در هزینه را فراهم می کند.

یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی، کنترل قالب، کنترل داده‌ها، سامانه های بازرسی بصری، قالب‌گیری ضربه‌ای کامل سروو خودکار، یکپارچه‌سازی سامانه و ربات‌ها و سامانه ی طراحی مدولار به تازگی راه‌اندازی شده‌اند. بازدیدکنندگان می‌توانند برای یافتن راه‌حل‌های دیجیتالی‌سازی بیشتر،  Digital Transformation Route”” را دنبال کنند.

نشست بین‌المللی آینده‌نگر World Trends and Plastics and Rubber Technology، انجمن باز عملی Empowering Product Quality with Advanced Moulding & Innovative Technology Symposium 2024 و انجمن نوآوری قالب‌گیری تزریقی  The Innovation of Injection Molding Forum برای بازدید بازدیدکنندگان به منظور ارتباط و تبادل با کارشناسان در سراسر جهان باز است.

 

نوآوری در مواد اولیه

غول های مواد شیمیایی و ارائه دهندگان رو به رشد مواد، فناوری های پیشرفته ای را با توسعه در پایداری ساختاری، عایق رسانایی، کیفیت بازدارندگی شعله، پایداری و تجدید پذیری، سازگاری زیستی، قابلیت سفارشی سازی برای برآورده ساختن نیازهای همیشه در حال تغییر وسایل نقلیه الکتریکی (EVs)، انرژی سبز، پزشکی و صنایع مختلف ارائه می دهند.

مواد نوآورانه شامل پلاستیک های اصلاح شده متنوع، پلاستیک های مهندسی و مواد با کارایی بالا است که می توانند در کاربرد های پیشرفته استفاده شوند، مواد عایق رسانای پیشرفته و افزودنی های بازدارنده ی شعله و نیز مستربچ های رنگی قابل بازیافت و تجزیه پذیر از جمله مواد ارائه شده در چایناپلاس 2024 هستند.

Tech Talk, Medical Plastics Conference, “New Energy Vehicle Route”  و “Medical & Healthcare Route”  مواد خلاقانه را معرفی می کنند. نشست “Medical & Healthcare Route” جلسه ای برای پوشش مواد اولیه برای صنعت انرژی سبز خواهد داشت.

 

فناوری های پیشرفته از چین

از آنجایی که انقلاب صنعتی چهارم به شتاب گرفتن ادامه می دهد، چین نیز به سمت تولیدات پیشرفته پیش می رود. با حمایت سیاست‌های دولت، شرکت‌های تخصصی و پیچیده‌ای که محصولات جدید و منحصربه‌فرد در چین تولید می‌کنند، سرمایه‌گذاری‌های خود را در تحقیق و توسعه برای ارتقای محصولات و فرآیندهای تولید خود افزایش داده‌اند.

CHINAPLAS 2024 بیش از 800 شرکت کوچک و متوسط از نظر فناوری پیشرفته را از چین گرد هم خواهد آورد. این شرکت‌ها ماشین‌آلات پلاستیک و لاستیک پیشرفته و راه‌حل‌های مواد نوآورانه خود را برای ترویج «فناوری پیشرفته • ساخت چین» به بازارهای جهانی به نمایش خواهند گذاشت. در این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می توانند با ارائه ی محصولات و راه حل های تخصصی، پیچیده، نوآورانه و مقرون به صرفه، با تامین کنندگان با کیفیت بالا ارتباط برقرار کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا