اخبار

اختصاصی بسپار از چایناپلاس/ ChinaPlas 2024: گسترش مقیاس نمایش و تعاملات بین المللی + چندین آمار جالب توجه

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر پس از همه‌گیری کرونا، چین به سرعت بازگشته و همچنان موتور رشد اقتصادی جهان است و بیش از 30 درصد از رشد اقتصادی جهانی و 14 درصد از کل حجم صادرات جهان را به خود اختصاص داده است.

با توجه به شرایط مطلوب فعلی، CHINAPLAS 2024، نمایشگاه تجاری پیشرو پلاستیک و لاستیک در جهان شاهد رشد قابل توجهی از نظر مقیاس نمایشگاهی و مشارکت بین المللی بوده است. این نمایشگاه از امروز آغاز و تا جمعه هفتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

4420 غرفه‌دار بین‌المللی از 40 کشور و منطقه، در کنار 9 پاویون از اتریش، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، سوئیس، بریتانیا، ایالات متحده و منطقه تایوان در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های ملی (NECC)، هونگ کیائو، شانگهای، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند. بازدیدکنندگان راه‌حل‌های گسترده‌ای را برای ارتقای اقتصاد چرخشی و دیجیتالی‌سازی، مواد نوآورانه متنوع و همچنین فناوری‌های سطح بالا احتمالا در این نمایشگاه خواهند یافت.

در CHINAPLAS 2024، بیش از 130 فناوری پیشگامانه معرفی می شود و توجه متخصصان و علاقه مندان به این صنعت را به خود جلب می‌کند. در میان این نوآوری‌ها، برخی از فناوری‌های اولین جهانی مانند دستگاه تزریق افقی MHF-MAPLAN FIFO، دستگاه قالب‌گیری دولایه تزریقی ASB، دستگاه قالب‌گیری فشاری درپوش پنجاه و چهار حفره‌ای و غیره هستند که می‌توانند زمینه‌های مربوط به خود را متحول کنند.

حجم تولید محصولات پلاستیکی در چین در سال 2023 در مقایسه با سال 2022 با 3 درصد افزایش به 74.89 میلیون تن رسیده است. ارزش صادرات از 100.8 میلیارد دلار فراتر رفته است و انتظار می‌رود در سال 2024 بیشتر افزایش یابد. برای رسیدگی به تقاضاهای بازار و ترویج توسعه پایدار در صنایع پلاستیک و لاستیک، اجلاس جهانی روندها و فناوری پلاستیک و لاستیک در طول نمایشگاه برگزار می‌شود.

اجلاس بین المللی 3 روزه بر روی وسایل نقلیه انرژی نو، فتوولتائیک، انرژی باد، لیتیوم یون، انرژی هیدروژن، ذخیره‌ی انرژی، بسته بندی، الکترونیک و برق و سایر صنایع نوظهور تمرکز خواهد کرد تا موضوعات پرطرفدار را بررسی کند. صنایع لاستیک: مگاترندها، فرصت‌ها و چالش‌ها، دیجیتالی سازی برای تحول صنعتی و پایداری، فناوری نوآورانه برای وسایل نقلیه الکتریکی و فناوری نوآورانه برای انرژی سبز از جمله این موضوعات هستند. نمایندگان و کارشناسان صنعت در سراسر جهان از برزیل، چین، آلمان، هند، مالزی، مکزیک، سنگاپور، ایالات متحده آمریکا و غیره، تجربیات و راه حل‌های فناورانه‌ی خود را از طریق جلساتی که توسط انجمن‌های حرفه‌ای و تامین کنندگان پیشرو رهبری می‌شود، در این اجلاس به اشتراک خواهند گذاشت. شرکت کنندگان دیدگاه‌های ارزشمندی در مورد روندها و نوآوری‌های صنعت به دست خواهند آورد.

صنعت نمایشگاهی هنوز نقش مهمی در تقویت پیشرفت اقتصادی باثبات ایفا می‌کند و خریداران جهانی که مشتاق به دست آوردن فرصت‌های متاثر از بهبود اقتصاد هستند، به آن ارزش می دهند. بیش از 360 هیات تجاری از CHINAPLAS 2024 بازدید خواهند کرد، از جمله بیش از 70 گروه از خارج از کشور چین مانند برزیل، هند، اندونزی، لهستان، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، کره جنوبی، روسیه، تایلند، ویتنام و غیره.

CHINAPLAS 2024 پیش بینی می کند بیش از 270000 بازدیدکننده که بیش از 50000 نفر آنها بین المللی خواهند بود، از نمایشگاه بازدید کنند. این رویداد با پوشش وسیع نمایشگاهی به مساحت 380000 متر مربع در NECC، فضای کافی را برای غرفه داران فراهم می‌کند تا آخرین فناوری‌ها و راه حل‌های نوآورانه خود را به نمایش بگذارند و با طیف گسترده‌ای از سهامداران صنعت ارتباط برقرار کنند. چایناپلاس 2024 به عنوان نمایشگاه شماره 1 صنعت پلاستیک و لاستیک در آسیا شناخته می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا