اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ استانداردهای جدید مقاومت حرارتی برای پلی کربنات پزشکی جدید Covestro

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Covestro، توسعه‌دهنده پیشرو بسپارها و پلاستیک‌های با کارایی بالا، Apec® 2045، یک کوپلی کربنات پیشرفته را ارائه می‌کند. این ماده ویژگی‌های برجسته ای مانند زیست سازگاری، مقاومت حرارتی، ترانمایی (Transparency) و دوام را با هم ترکیب می‌کند و آن را به راه حلی ایده آل برای ساخت ابزار‌های پزشکی تبدیل می‌کند.

افزایش بهره وری در فناوری پزشکی
Covestro محصول Apec® 2045 را به طور خاص برای رفع نیازهای OEM‌های پزشکی و شرکت‌های قالب گیری تزریقی توسعه داده است. این ماده به ویژه برای قالب‌گیری با لاستیک سیلیکون مایع (LSR)، روشی رایج برای ساخت ابزارهای پزشکی مانند ماسک‌های تخصصی است. Covestro پلی کربنات ساخته شده را برای بالاترین دمای پخت در قالب‌گیری چند لایه‌ی سیلیکونی ارائه می‌دهد که به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا حجم تولید را در مدت زمان مشابه به دلیل چرخه‌ی کوتاه‌تر دو برابر کند.

خواص برجسته برای کاربردهای پزشکی
سازگاری زیستی: Apec® 2045 الزامات آزمون‌های زیست سازگاری را مطابق با ISO 10993-1 و USP کلاس VI برای زمان تماس تا 30 روز برآورده می‌کند.
مقاومت حرارتی: به عنوان مقاوم ترین کوپلی کربنات در برابر حرارت تا به امروز، مزایای قابل توجهی را از نظر زمان و هزینه تولید بدون کاهش کیفیت یا عملکرد ارائه می‌دهد.
ترانمایی: توانایی تولید قطعات ترانما با وضوح نوری بالا، دامنه کاربردهای پزشکی را گسترش می‌دهد.
دوام: Apec® 2045 با استحکام و دوام خود در بسیاری از شرایط کاربرد دارد.
قابلیت سِتَروَن شدن: از روش‌های سترون سازی (sterilisation) که معمولاً در صنعت مراقبت‌های بهداشتی استفاده می‌شود، از جمله تابش پرتو، اتوکلاو و هوای گرم پشتیبانی می‌کند.

تمرکز بر اهداف پایداری
استفاده از Apec® 2045 همچنین با حمایت از مدل‌های کسب‌ و کار چرخشی از طریق بازیافت حلقه بسته و باز و ایجاد فرصت برای استفاده از محتوای چرخشی به اهداف پایداری مشتریان کمک می‌کند.
Covestro به دلیل نقش خود در توسعه پلی کربنات‌های مورد استفاده در ابزار‌های پزشکی حیاتی شناخته شده است. مواد این شرکت مظهر نوآوری، ایمنی و زیست سازگاری هستند و این یعنی کیفیتی که توسط طراحان و تولید کنندگان مراقبت‌های بهداشتی در سراسر جهان ارزشمند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا