اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/استفاده از مواد Woodly زیست پایه برای بسته بندی سبزیجات

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Kyröntarhat Oy که تحت نام تجاری Vihreäkeiju به تولید سالاد و سبزیجات می پردازد، اولین تولیدکننده مواد خوراکی است که گشنیز را در بسته بندی پلاستیکی چوب-پایه بدون کربن به مشتری ارائه می کند.
مواد این بسته بندی یک نوآوری فنلاندی به نام Woodly است. سبزیجات با این بسته بندی از سوم فوریه2021 در فروشگاه های K-market ناحیه Turku در دسترس بوده اند. مشتریان می توانند بسته بندی جدید را از علامت تجاری Woodly چاپ شده روی بسته بندی تشخیص دهند.
به گفته مدیرعامل Kyröntarhat Oy، آوردن چنین بسته بندی ای به زندگی روزمره مشتریان عالی است؛ این کار به نجات محیط زیست کمک کرده و چرخه اقتصادی را کاراتر می کند. انتخاب بسته بندی تولید شده از ماده Woodly پیام مهمی درباره روحیه پیشرو و مسئولیت پذیری Vihreäkeiju، به مشتریان می دهد.
همچنین مدیرعامل Woodly می گوید، همکاری با Vihreäkeiju برای تولید بسته بندی Woodly به منظور ارائه به مشتریان عالی است. جایگزینی پلاستیک های فسیلی با نوع زیست-پایه آن پروژه بلند مدتی بوده و نیازمند همکاری اساسی هر دو کمپانی می باشد. شرکت های پیشرو مانند Vihreäkeiju نقش مهمی در این زمینه دارند.
ماده Woodly نوع جدیدی از مواد پایه چوب بدون کربن است که می توان از آن برای کاهش استفاده از مواد اولیه فسیلی استفاده نمود. ماده اولیه اصلی برای ماده Woodly از جنگل های کاج با چوب تایید شده، از لحاظ اکولوژیکی و اخلاقی، آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا