اخبار

اختصاصی بسپار/ استفاده از پلی کربنات دی ال زیستی شرکت Mitsubishi برای پوشش چوب

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Mitsubishi Chemical اعلام کرد که پلی کربنات دی ال زیستی این شرکت برای رنگ آمیزی در Lawson مورد استفاده قرار گرفته است. Lawson یک فروشگاه زنجیره ای می باشد که دفتر مرکزی آن در Shinagawa-ku, Tokyo قرار دارد. BENEBiOL یک پلی کربنات دی ال مشتق شده از مواد گیاهیی می باشد. این محصول توسط Mitsubishi Chemical توسعه یافته است و عمدتا به عنوان ماده اولیه جهت رزین های پلی اورتان استفاده می شود.

BENEBiOL حاوی حدود 92 درصد مواد زیستی می باشد. این محصول دارای دوام خوب و مقاومت شیمیایی بالا می باشد. این محصول در رنگ ها و پوشش ها و چرم مصنوعی استفاده می شود. رنگ ساخته شده با BENEBiOL بر روی پنل های چوبی موجود در اتاق استراحت شعبه جدید Lawson استفاده شده است. این شعبه جدید در Obihiro تاسیس شده است. این اولین باری است که BENEBiOL برای تولید یک پوشش ساختمانی استفاده شده است. Mitsubishi Chemical تولید کننده مواد شیمیایی ویژه و محصولات با عملکرد بالا می باشد.

دفتر مرکزی آن در Tokyo قرار دارد و در سال 1933 تاسیس شده است. محصولات آن عبارتست از پلیمر ها، پلاستیک های مهندسی، الاستومر ها، کاتالیست ها، افزودنی ها و اصلاح کننده ها جهت پوشش ها، مواد کربنی شامل الیاف کربن و مواد کامپوزیتی، زئولیت و سایر موارد. محصولات این شرکت در صنایع مختلف شامل الکترونیک، نساجی، کشاورزی، صنایع غذایی، پوشش ها، پلیمر ها و موارد دیگر استفاده می شود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا