اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ افتتاح خط تولید جدید Covestro برای سری جدید TPU های مورد استفاده در فیلم محافظ رنگ

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت سازنده مواد آلمانی Covestro خط تولید جدیدی را برای پلی یورتان‌های گرمانرم با کارایی بالا (TPU) افتتاح کرد که برای تولید فیلم‌های محافظ رنگ (PPF) استفاده می‌شود. خط جدید در کارخانه‌ی این شرکت در تایوان واقع شده است. سرمایه گذاری و گسترش ظرفیت‌های تولید این خط در سال 2022 اعلام شده بود. این شرکت در افتتاحیه خط جدید، سری جدید Desmopan®UP TPU خود را نیز راه اندازی کرد. UP مخفف “حفاظت نهایی” است. این سری دوام، سازگاری و زیبایی شناسی بالا را ارائه می‌دهد و از پوشش‌های سطح خودرو در برابر شرایط محیطی سخت محافظت می‌کند. این ماده همچنین می‌تواند برای محافظت از تیغه‌های باد یا صفحه نمایش دستگاه‌های هوشمند استفاده شود.
پیش بینی می‌شود که بازار جهانی PPF تا سال 2030 به طور پیوسته رشد کند و منطقه آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم از کل بازار را به خود اختصاص دهد. رشد مورد انتظار در آن منطقه به نوبه خود تا حد زیادی ناشی از رشد بازار چین است. در عین حال، آمریکای شمالی و اروپا نیز پیش‌بینی رشد خوبی را نشان می‌دهند. علاقه زیاد به این ماده عمدتاً از توجه روزافزون صاحبان وسایل نقلیه به وضعیت زیبایی شناختی وسایل نقلیه و به ویژه سطوح آن‌ها ناشی می‌شود. TPU یک معیار عملکرد در PPF برای کیفیت، زیبایی بلند مدت و یکپارچگی سطح است. Covestro یکی از بزرگترین تامین کنندگان بین المللی رزین‌های TPU برای تولید PPF است.
در PPF انتخاب مواد و فرمولاسیون آن نقش تعیین کننده ای دارد. Covestro سال‌ها روی فرمولاسیون و فناوری‌های ساخت پیشرفته پژوهش کرده است. این محصول دوام فوق العاده در برابر پرتوهای فرا بنفش، آبکافت و مقاومت شیمیایی و همچنین ترانمایی (transparency) نوری فوق العاده را ارائه می‌دهد. عملکرد طولانی مدت آن، مقاومت در برابر آب و هوا و مقاومت در برابر ضربه را تضمین می‌کند. علاوه بر این، Desmopan®UP باعث می‌شود PPF به سرعت و به راحتی با طرح‌ها و سطوح پیچیده وسایل نقلیه مختلف سازگار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا