اخبار

اختصاصی بسپار/ افزایش استفاده از پلاستیک های بازیافتی اقیانوس ها در صندلی Aeron

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر یک شرکت تولیدکننده مبلمان در آمریکا، Herman Millre، اعلام کرد که تمامی محصولات صندلی Aeron حاوی پلاستیک جمع آوری شده از اقیانوس، حاوی 5/2 پوند ضایعات پلاستیک یافت شده نزدیک خط ساحلی، خواهد بود. به گفته این کمپانی، قرار است این تغییرات مواد در صندلی های Aeron، سالانه از رها شدن بیش از 150 تن پلاستیک، معادل حدود 15 میلیون بطری آب پلاستیکی، در اقیانوس جلوگیری کند.
این به روزرسانی های بخشی از عضویت هرمان میلر در NextWave Plastics، و تعهد پویای این شرکت به زیست پایداری و اهداف بلند مدت آن برای افزایش استفاده از مواد بازیافتی – حداقل 50% – تا سال 2030 می باشد.
صندلی های Aeron آخرین مورد از لیست رو به رشد محصولات هرمان میلر است که به منظور استفاده از پلاستیک های جمع آوری شده از اقیانوس بازطراحی شده است. همچنین این کمپانی، با استفاده از پلاستیک های اقیانوسی در جعبه های حمل و نقل و کیسه های محافظ محصولات، ردپای کربنی خود را کمتر کرده است.
در حال حاضر، پلاستیک مورد استفاده در صندلی های Aeron از هند و اندونزی، دو تا از چندین منبع زنجیره تامین مواد هرمان میلر و سایر اعضای NextWave، تامین شود. کمپانی هرمان میلر توضیح داد بسیاری از شهرهای ساحلی در این کشورها زیرساخت مناسبی برای مدیریت پسماندهای پلاستیکی ندارند. بنابراین افرادی پسماندهای پلاستیکی را جمع آوری کرده و آنها به مراکز مربوطه تحویل داده و بابت مواد تحویلی دستمزد دریافت می کنند.
این مراکز جمع آوری، مواد را جداسازی و برای فروش به پخش کننده ها یا تولیدکنندگان محلی، بِیل بندی می کنند. این مواد، عموما PET و HDPE، به فرایندکننده ها فروخته شده، آنها مواد را تمیز کرده و به شکل رزین های قابل استفاده در می آورند.
هرمان میلر از پسماند نایلونی وسایل ماهیگیری جمع آوری شده از هند در قاب پشتی صندلی، و از بطری های آب جمع آوری شده از شهرهای اندونزی در پوشش های شیبدار صندلی استفاده می کند. این کمپانی درباره قیمت استفاده از پلاستیک های اقیانوسی گفت که قیمت صندلی های Aeron تولید شده با مواد جدید را افزایش نداده است. همه صندلی ها 90% بازیافت پذیر بوده و در تولید آنها از بیش از 50% مواد بازیافتی استفاده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا