اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ افزایش تولید سیلیکون های ویژه WACKER در چین

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  WACKER اعلام کرد که ظرفیت تولید سیلیکون های ویژه خود در چین را افزایش می دهد. این گروه شیمیایی سیالات سیلیکونی عاملیت دار، امولسیون های سیلیکونی را تولید خواهد کرد. WACKER برای این پروژه توسعه ای سرمایه گذاری به میزان 150 میلیون یورو انجام خواهد داد. WACKER در حال حاضر تمام مجوز های لازم برای آغاز پروژه را دریافت کرده است. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده واحد جدید در نیمه دوم سال 2025 به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته Alvin Hu رئیس WACKER China، تقاضای مشتریان در چین برای محصولات سیلیکونی بویژه سیلیکون های ویژه در حال رشد می باشد. واحد تولیدی جدید و فعالیت های تحقیق و توسعه ای در واحد جدید موقعیت WACKER را در بازار چین استحکام می بخشد و WACKER را قادر می سازد تا بتواند خدمات بهتری به مشتریان خود در چین و منطقه آسیا – اقیانوسیه ارائه نماید. به گفته Christian Kirsten عضو هیات اجرایی WACKER، سیالات، امولسیون ها و ژل های سیلیکونی در کاربرد های مختلفی استفاده می شوند.

افزایش ظرفیت در Zhangjiagang یک اقدام استراتژیک برای تامین نیاز های بازار می باشد. ژل های الاستومری و امولسیون های سیلیکونی معمولا در صنایع نساجی و صنایع آرایشی – بهداشتی شامل کرم پوست، شامپو ها و نرم کننده های پارچه استفاده می شوند. سیالات سیلیکونی عاملیت دار مواد اولیه مهمی برای کاربرد های صنعتی مثل عوامل اشباع کننده یا عوامل رها کننده می باشند. سایر کاربرد های سیالات سیلیکونی عبارتست از استفاده بعنوان افزودنی ها در صنایع ساختمان سازی، کاغذ، رنگ ها و پوشش ها.  سیلیکون های WACKER در کاربرد های مختلفی شامل نساجی، چرم، الیاف، فرآیند های شیمیایی و پوشش ها استفاده می شوند. همچنین آنها دارای نقش اصلی در صنایع جدید مثل انرژی های تجدیدپذیر و فناوری های پزشکی می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا