اخبار

ترجمه اختصاصی بسپار/ افزایش 30 درصدی تولید با پلی اتیلن بازیافتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Chase Plastics، یکی از شرکت های بازیافت کنندهی پلاستیک در انگلیس به محصول جدیدی با عنوان Recothene دست پیدا کرده است. Recothene یک نوع پلی اتیلن بازیافتی با عملکرد بالا است. این محصول طوری مهندسی شده است که فراوری خوب و کیفیت بالایی از خود نشان دهد. این محصول از پلی اتیلن با چگالی پایین تولید می شود.

Chase Plastics بیان می کند تقاضای زیادی برای Recothene وجود دارد. در بخش فیلم های بسته بندی، شرکت هایی فرمولاسیون محصولات خود را دوباره تنظیم می کنند. شرکت بسته بندی Tax از آپریل 2022 این کار را انجام خواهد داد.

Recothene برای غلبه بر ناسازگاری ذاتی در مواد بازیافتی و دستیابی به نتایج خوب در ماشین های اکسترودر، از نوع ساده‌ی تک لاین گرفته تا ماشین های اکسترودر چندگانه، مهندسی و تولید شده است.

Recothene راهکاری برای مصرف کنندگانی است که می خواهند به نتایج بسیار خوبی در مورد کاربرد بسته بندی هایشان درست پیدا کنند. استفاده از این محصول می تواند سرعت تولید آن ها را تا 30% افزایش دهد. Jessica Baker، مدیر عامل Chase Plastics می گوید، این موضوع برای شرکت هایی مانند Tax که در بخش فیلم  های بسته بندی فعالیت می کنند چالش برانگیز است. ولی ما می توانیم به آن ها کمک کنیم. قدرت ما در تولید پلیمرهای بازیافتی با سازگاری بالا است. Recothene بر اساس این هدف ساخته شده است و تا دست یابی به کیفیت مورد استفاده در فیلم ها با کاربردهای ویژه توسعه پیدا می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا