اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ افزودنی های جدید BASF برای کمک به بازیافت مکانیکی پلاستیک ها

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی BASF شروع به تولید محصولات جدید خانواده IgraCycle، به منظور رفع نیازهای بازیافت پلاستیک، کرده است. این خانواده شامل راه حل های برای کمک به افزایش درصد مقدار بازیافت شده در بسیاری از کاربردها مانند بسته بندی، خودرو و ساخت وساز می باشد.
این راه حل ها برای برخی مشکلات کیفیتی خاص مربوط به رزین بازیافت شده از جمله قابلیت فرایندی محدود، پایداری حرارتی بلند مدت ضعیف و محافظت کم در برابر هوازدگی، به وجود آمده اند. در ابتدا این خانواده شامل افزودنی ها با فرمولاسیون مختلف به شرح زیر می باشد.
• IgraCycle PS 030 G: بهبود پایداری حرارتی بلند مدت در کاربردهای صلب، به خصوص برای HDPE، پلی الفین ها و بسپارهای مخلوط بازیافتی.
• IgraCycle PS 031 G: بهبود فرایند و پایداری حرارتی بلند مدت برای LDPE و LLDPE در کاربردهای فیلم و بسته بندی های منعطف.
• IgraCycle PS 032 G: بهبود پایداری فرایند و حفاظت حرارتی بلند مدت برای PP و مخلوط های پلی الفین بازیافتی حاوی ناخالصی.
• IgraCycle UV 033 DD: ترکیب پایداری هوازدگی با پایداری فرایندی و حرارتی برای HDPE ریکلیم و مخلوط های PP برای استفاده در خارج از خانه.
• IgraCycle XT 034 DD: بهبود فرایند و پایداری حرارتی بلند مدت و کمک به کاهش ناخالصی ها به منظور بهبود خواص مکانیکی پلی الفین های بازیافتی.
مزیت ویژه این افزودنی ها، شکل آماده به مصرف آنهاست که استفاده از آن در مراحل مختلف بازیافت ساده می کند. این ماده گرانولی بدون گرد و خاک از خوراک دهی ایمن و آسان حین تبدیل یا آمیزه سازی مواد بازیافتی، اطمینان حاصل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا