اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ امکان انتخاب بهینه گرمانرم های تخصصی SABIC بر روی وبگاه جدید این شرکت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر SABIC، به عنوان رهبری جهانی در صنعت شیمیایی، وبگاه جدید SABIC Material Finder را راه اندازی کرده است تا به مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی کمک کند تا به راحتی مواد گرمانرم تخصصی را برای طیف گسترده ای از کاربردها جستجو، مقایسه، ارزیابی و انتخاب کنند.
وبگاه جدید، که عملکرد قوی و داده‌های چند نقطه‌ای با ارزش بالا را ارائه می‌کند، چندین ویژگی منحصربه‌فرد را به کاربران معمولی و ثبت‌شده ارائه می‌دهد. هر کاربر می‌تواند اطلاعات بیش از 2000 رزین، هم بسپارو ترکیب ویژه SABIC را بررسی کند.
برای کاربران ثبت‌شده، داده‌های مواد محصولات تجاری تخصصی SABIC برای دانلود آسان در قالب‌های پلتفرم رایانه ای CAE برای ساده‌سازی فرآیند انتخاب مواد در دسترس است. آن ها همچنین می توانند خدمات تطبیق رنگ را درخواست کنند.
به گفته ی سرپرست تحقیق و توسعه و تولید تخصصی SABIC، این وبگاه جدید با ارائه ابزارهای دیجیتالی، دسترسی مستقیم به داده‌های محصول معتبر مستقیماً از SABIC و تصمیم گیری را به طور قابل توجهی ساده کند.

داده های چند نقطه ای برای ارزیابی عمیق
وبگاهSABIC Material Finder مجموعه‌ای از داده‌های به‌روز محصولات SABIC را ارائه می‌کند که می‌توان به راحتی آن ها را جستجو و دسته بندی کرد تا نیازهای خاص را برآورده کند. برای هر گونه محصول، کاربران می‌توانند فهرستی از ویژگی‌های کلیدی، صنایع هدف و کاربردهای بالقوه و موارد استفاده را دریافت کنند.
جستجوی پیشرفته ویژگی‌ها، مقادیر و روش‌های آزمایش، روش‌های فرآورش مناسب و گزینه‌های رنگ موجود یا سفارشی را نشان می‌دهد. کاربران ثبت نام شده نیز می توانند یک نمایه ایجاد کرده و محصولات مورد علاقه خود را ذخیره کنند تا بعداً آن ها را مجدداً مشاهده کنند.
ابزار مقایسه در وبگاه به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر پنج گونه ماده را برای ارزیابی کنار هم قرار دهند و از ویژگی های عملکرد کلیدی، از جمله ویژگی های الکتریکی، مکانیکی، ضربه ای، حرارتی، فیزیکی و شعله انتخاب کنند. مقایسه‌های دقیق همچنین شامل مشخصات تجهیزات، تنظیمات و شرایط توصیه‌شده برای قالب‌گیری تزریقی، اکستروژن (رانشگری) و سایر فرآیندهای کاربردی مانند پوشش سیم می‌شود.
کاربران ثبت‌شده به داده‌ها و منابع فنی اضافی، از جمله داده‌های نموداری، راهنمای طراحی و فرآورش و … دسترسی پیدا می‌کنند. وبگاه SABIC Material Finder اطلاعاتی در مورد طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی ساخته شده با مواد تخصصی این شرکت ارائه می دهد که شامل موارد استفاده از صنایع مختلف، از خودروسازی گرفته تا لوازم الکترونیکی مصرفی، صنعتی، زیرساخت ها و مراقبت های بهداشتی هستند. بازدیدکنندگان وبگاه می توانند کاربردهای بالقوه را بررسی کنند و در مورد مزایای استفاده از رزین ها، ترکیبات و هم بسپارهای ویژه ی SABIC بیاموزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا