اخبار

اختصاصی بسپار/ یک سرنگ جدید پلیمری امکان نگهداری داروها در دمای بسیار پایین را فراهم می کند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت SCHOTT Pharma، به عنوان شرکتی پیشگام در راه‌حل‌های مهار دارو و سامانه های تحویل، سرنگ‌های قابل پر کردن (PFS) را برای داروهای نیازمند به سرمایش شدید تولید کرده است که روی یخ خشک در دمای °C 100- ذخیره و حمل می‌شوند.

PFS از نوعی بسپار پیشرفته دارویی ساخته شده است و به شرکت های داروسازی در یک پیکربندی استاندارد تحویل داده می شود، بنابراین با بسیاری از تجهیزات پرکننده ی دارو سازگاری دارد.
سرنگ‌های قابل پرکردن معمولی به دلیل سرعت و راحتی تحویل دارو مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما برای داروهایی که نیاز به نگهداری در دمای °C 100- دارند، گزینه مناسبی نیستند. اما در حال حاضر، برای اولین بار، داروهای نیازمند سرمایش شدید از جمله داروهای مورد نیاز در درمان های مختلف مانند mRNA، سلول و ژن درمانی را می توان با استفاده از این سرنگ های جدید به بازار ارائه کرد.

داروهای نیازمند به دمای بسیار پایین به سیستم‌های تحویل نوآورانه نیاز دارند که بتوانند در شرایط سخت مقاومت کنند. محصول PFS SCHOTT Pharma برای محافظت از این داروها حتی در دمای نزدیک به °C 100- ساخته شده است. سیستم تحویل داروی جدید از هم بسپار اولفین حلقوی (COC) ساخته شده است. این ماده مقاوم در برابر شکستن است و نیز از نظر زیست شناختی خنثی است و دارای خواصی برای اطمینان از پایداری دارو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا