اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بازار 1.2 میلیارد دلاری اسفنج‌های آرایشی سیلیکونی تا سال 2032

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر طبق گزارش Future Market Insights پیش‌بینی می‌شود که بازار اسفنج‌های آرایشی سیلیکونی در طول دوره پیش‌بینی رشد مرکب سالانه 7 درصدی را ثبت کند که از 638.58 میلیون دلار در سال 2022 به ارزش 1256.19 میلیون دلار در سال 2032 می‌رسد.

افزایش آگاهی در مورد مزایای مختلف اسفنج آرایش سیلیکونی مانند قابلیت استفاده مجدد، کاربر پسند بودن و نتایج برتر نسبت به سایر ابزارهای زیبایی نیز در افزایش فروش اسفنج‌های آرایشی سیلیکونی و کمک به رشد سهم بازار این محصولات نقش دارد.
بازار زیبایی و مراقبت شخصی یکی از بازارهای در حال رشد است که به دلیل نوآوری در محصولات و همچنین تمرکز مصرف کنندگان امروزی بر ظاهرشان در معرض توجه قرار دارد. البته آرایش دیگر یک عنصر زن محور در سرتاسر جهان نیست، بازار مراقبت شخصی و آراستگی در بین مردان نیز افزایش یافته است.
اسفنج‌های آرایشی سیلیکونی نسبت به سایر beauty blenderهای آرایشی، بهداشتی تر هستند زیرا پس از استفاده قابلیت شستشو دارند و به راحتی تمیز می‌شوند.
اسفنج آرایشی سیلیکونی به دلیل خاصیت منحصر به فرد خود در استفاده کامل محصول بر روی پوست در بین مصرف کنندگان محبوب شده است. برعکس محصولات دیگر که متخلخل هستند و به همین دلیل مقداری از لوازم آرایش را در خود فرو می‌برند.
علاوه بر این، افزایش جمعیت زنان شاغل با قدرت اقتصادی بالاتر نیز عامل دیگری است که باعث فروش اسفنج‌های آرایشی سیلیکونی مرغوب و محصولات آرایشی می‌شود.
اسفنج آرایشی سیلیکونی در بین مزایای خود عدم جذب زیرسازی و ضد باکتری بودن را دارد و ماندگاری آن طولانی مدت است. بسته بندی‌های جذاب نیز از عوامل رشد این محصولات هستند.
انتظار می‌رود که بازار اسفنج‌های آرایشی سیلیکونی در طول دوره پیش بینی رشد سالمی را در تمام مناطق جغرافیایی ثبت کند. انتظار می‌رود که اقتصادهای نوظهور تقاضای قابل توجهی برای اسفنج آرایشی سیلیکونی ایجاد کنند زیرا رشد سودآوری در محصولات مراقبت از زیبایی در این صنعت وجود دارد.
آسیای جنوبی و آسیای شرقی در مجموع به دلیل افزایش جمعیت و پذیرش محصولات نوآورانه در بین جوانان، رشد قابل توجهی در بازار برای اسفنج آرایشی سیلیکونی نشان می‌دهند. انتظار می‌رود بازار در حال توسعه چین و هند تأثیر مثبتی بر رشد بازار اسفنج‌های آرایشی سیلیکونی داشته باشد. آمریکای شمالی به دلیل درآمد سرانه بالا و هزینه‌های بالای مصرف کنندگان برای محصولات زیبایی و مراقبت شخصی نیز بازار رو به رشدی است.
در خاورمیانه و آفریقا به دلیل افزایش در دسترس بودن برندهای بزرگ و همچنین هزینه‌های سرانه بالا، پیش بینی می‌شود که رشد ثابتی در بازار اسفنج آرایشی سیلیکونی نشان دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا