اخبار

اختصاصی بسپار/ بازار 3.5 میلیارد دلاری رزین های زیستی در اروپا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر در نمایشگاه بین المللی پلاستیک در میلان (پلاست)، توزیع کننده رزین پلاستیک Montachem International و شرکت علوم مواد Loliware رزین‌های مبتنی بر جلبک دریایی خود را معرفی کردند، رویدادی که ورود Loliware به بازار 3.5 میلیارد دلاری رزین‌های زیستی اروپا را نشان می‌دهد.

مواد Loliware اولین رزین‌های کود شدنی و پایه زیستی هستند که توسط Montachem در مجموعه رزین‌های پلاستیکی اروپایی این شرکت پذیرفته شدند و نشان‌دهنده گسترش مجموعه محصولات آن فراتر از پلی‌اتیلن، پلی پروپیلن، پلی استایرن، PVC و PET است.

Loliware رزین‌های جلبک دریایی قابل کود شدن و ایمن برای اقیانوس‌ها را تولید می‌کند تا با ماشین آلات پلاستیکی موجود فرآورش شوند. این اولین شرکت در جهان است که جلبک دریایی را به عنوان جایگزینی با کارایی بالا و مقرون به صرفه برای پلاستیک‌های پایه نفتی ارائه می‌کند. Montachem انتظار دارد تا پایان سال 2023 یک توافق تجاری کامل را با یک برنامه چند ساله برای توزیع رزین‌های اکستروژن و قالب گیری تزریقی بین مشتریان سازنده خود امضا کند.
از آنجایی که این رزین‌های جدید در تجهیزات تولیدی موجود مورد فرآوری قرار می‌گیرند، برای مشتریانی که می‌خواهند انتخاب محصول خود را متنوع کنند، تغییر آسانی است.

ورود Loliware به بازار اتحادیه اروپا در زمانی اتفاق می‌افتد که اکثر مواد زیستی موجود در حال حاضر الزامات قانونی سخت‌گیرانه برای کود شدن را برآورده نکرده‌اند. اما Loliware به خوبی از هفت سال گذشته این مسأله را حل کرده است.
تخمین زده شده است که با افزایش تقاضا برای محصولات پلاستیکی، بازار جهانی پلاستیک تا سال 2026 به 753 میلیارد دلار خواهد رسید. در عین حال، افزایش نگرانی‌ها در مورد پلاستیک و تأثیر آن‌ها بر محیط زیست – چه در خشکی و چه در اقیانوس‌ها – باعث توسعه مواد و محصولات پایدارتر می‌شود. به همین دلیل دولت‌ها و مصرف کنندگان به طور یکسان بر کاهش ضایعات پلاستیکی تمرکز می‌کنند و شرکت‌های بالادستی جایگزین‌های پلاستیکی را برای پاسخگویی به تقاضاهای فزاینده مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا