اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بازگشت رانشگر آزمایشگاهی به بازار: ZE 28 BluePower

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر KraussMaffei Extrusion GmbH رانشگر (اکسترودر) آزمایشگاهی جدید ZE 28 BluePower را معرفی کرد. این رانشگر علاوه بر دسترسی سریع و قیمت بسیار جذاب، با بهبود سهولت کار و عملکرد بهبود یافته شاخص می‌شود.

رانشگر جدید در مقیاس آزمایشگاهی با کارایی بالا با ترکیبی عالی از حجم آزاد (OD/ID = 1.65) و چگالی گشتاور بالا 13.6 نیوتن متر بر سانتی متر مکعب معرفی می‌شود. بسته به نیازهای فرآیندی خاص، بخش فرآورش را می‌توان در محدوده طول 32 تا 64 D پیکربندی کرد و به حداکثر سه خوراک دهنده (feeder) جانبی مجهز کرد. درست مانند سایر رانشگرهای این سری، ZE 28 BluePower با سه نوع ماده موجود است تا مقاومت در برابر سایش و محافظت در برابر خوردگی مورد نیاز برای کاربردهای خاص مشتری را فراهم کند. طراحی مهندسی شده، نسخه استاندارد کم هزینه جدید رانشگر ZE 28 BluePower را نشان می‌دهد.

راه حلی برای هر کاربردی با سهولت کار بهینه

رانشگر آزمایشگاهی برای پیاده‌سازی راه‌حل‌های فرآیند سفارشی به لطف طیف گسترده‌ای از گزینه‌های پیکربندی طراحی شده است. این رانشگر شامل عناصر بخش فرآورش در طراحی با دمای بالا با مقاومت حرارتی تا 420 درجه سلسیوس است. علاوه بر این، ویژگی UltraGlide  یعنی حرکت خودکار ماردان به سمت drive دامنه کاربردهای این دستگاه را بیشتر می‌کند.

از اکتبر سال 2022، نسخه استاندارد رانشگر ZE BluePower مجهز به ” کنترل فرآیند پیشرو ” (ppC) طراحی شده است که برای قابلیت اطمینان بیشتر در تولید است. این کنترل کننده‌ها دستورالعمل‌های گام به گام را برای روند‌های خاص مانند راه اندازی خط تولید یا خاموش کردن آن به کاربر ارائه می‌دهند. به طور طبیعی، سامانه‌های فعلی بالادستی و پایین دستی را می‌توان در سامانه کنترل جدید ادغام کرد.

تمرکز بر بازده بالاتر، زمان تحویل کوتاهتر و افزایش بهینه سازی هزینه

این رانشگر دوماردان بهبودیافته به نیازهای فعلی بازار پاسخ داده‌ است و در آینده، با مزیت هزینه در مقایسه با رقبای خود و زمان تحویل جذاب ارائه خواهد شد.

بازده انرژی بالا، کنترل دمای عالی در بخش فرآورش، تمیز کردن سطح بهبود یافته، حفاظت الکترونیکی بیشتر و دای رانشگری رشته بهینه‌شده از ویژگی‌های کلیدی در طراحی ZE 28 BluePower است. بخش‌های فرآورش از جمله پیکربندی‌های ماردان سفارشی‌سازی شده‌اند و تمام نتایج مهندسی فرآیند را می‌توان بدون هیچ مشکلی در کل محدوده رانشگر BluePower از اندازه ZE 42 تا ZE 186 افزایش داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا