اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ برای اولین بار در جهان: قالب 128 حفره ای با زمان چرخه 1.9 ثانیه در نمایشگاه NPE به نمایش درمی آید

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر یک قالب 128 حفره ای در نمایشی زنده در غرفه Netstal در نمایشگاه NPE 2024 از 17 تا 20 اردیبهشت، بطری های آب 26 میلی متری را در چرخه ی زمانی 1.9 ثانیه تولید می کند.
CAP-Line 4500 Netstal مشابه دو سامانه ی تولیدی است که توسط Alltrista، سازنده قراردادی مستقر در کارولینای جنوبی استفاده می شود. این خط دارای یک واحد گیره تمام الکتریکی با نیروی 4500 کیلونیوتن و زمان چرخه ی خشک 1.4 ثانیه است. Netstal توضیح می‌دهد که یک ماردان سدگر بهینه‌شده سبب می شود که یک واحد تزریق کوچک با عملکرد بالاتر و همگن‌سازی بهتر ایجاد شود.

تولید بیش از سه میلیارد بسته در سال
هورست کوگلر، رئیس واحد تجاری Netstal گفت: “Alltrista اولین شرکتی است که 128 حفره و زمان چرخه 1.9 ثانیه را ارائه می دهد.” آن ها بیش از 3.1 میلیارد بسته بندی در سال را با دو خط تولید می کنند.

کاهش وزن قالب تا 25%
قالب تولید شده توسط z-moulds اتریش، به اندازه ی یک قالب 96 حفره ای کوچک و سبک است و در دستگاه قالب گیری تزریقی با فاصله ستون کمتری قرار می گیرد. زمان چرخه با طراحی کوچکتر کاهش می یابد. Alltrista وزن محفظه های خود را تا 25 درصد کاهش داده است. این شرکت گفت که در تولید سالانه 3.1 میلیارد بسته بندی، بیش از 2 میلیون پوند (900 تن) رزین کمتر استفاده می شود. این دستگاه همچنین حدود 12 درصد برق کمتری مصرف می کند.

زمان تحویل سریع دستگاه
این مجموعه خود را با برنامه های کاربردی مشتریانش هماهنگ می کند و زمان تحویل دستگاه تا حد امکان کوتاه است. Alltrista مصمم است اولین سازنده ای باشد که سامانه ای با 128 حفره را در کمتر از دو ثانیه اجرا می کند. در Netstal، z-moulds و Intravis، بهترین شرکا برای این کار گرد هم آمده اند. هر شرکت در زمینه ی خود پیشرو است و ترکیب آن ها بی‌رقیب است. سامانه‌های 128 حفره‌ای خود، کارآمدتر از همیشه تولید می‌کنند و می‌توانند الهام بخش مشتریان باشند و توان رقابتی عظیمی با مزایای زیاد ایجاد کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا