اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بررسي 10 روند برتر صنعت پوشرنگ در سال 2024

بسپار/ایران پلیمر در صنعت پوشرنگ و پوشش‌ها، چه فناوری‌های جدید در حال تحولي ایجاد می‌شوند؟ در این تحقیق مبتنی بر داده هاي صنعتي که بر روی 1500+ شرکت نوپا و استارتاپ در حوزه پوشرنگ و پوشش‌ها انجام شده است، شما به تحلیلی از راهکارهای فناورانه اعمال شده اعم از پوشرنگ‌های سریع خشک، نانوپوشش‌ها، پوشرنگ‌های ضد باکتری، ترکیبات بدون VOC و … دست پیدا خواهید کرد!
جهان پوشرنگ و پوشش‌ها شاهد یک تغییر پویا به سمت زيست ماندگاري، دوستداري محیط زیست و عملکرد بهبود یافته است. در اين مقاله از فرآیند‌های فرمولاسیون متعهد به محیط زیست تا روش‌های پیشرفته‌تر اعمال، شما در جریان جزئیات نوآوری‌های اصلی در مورد پوشرنگ و استفاده از آنها قرار خواهيد گرفت. روندهای ظاهر شونده در صنعت پوشرنگ از پوشرنگ‌های ضد باکتری و بدون VOC تا کاربردهای هوافضایی و نانوفناوري امتداد دارد.
10 فناوري برتر در صنعت پوشرنگ (2024)
پوشرنگ ضد باکتری
پوشرنگ هوافضا
مواد تشکیل دهنده پوشرنگ طبیعی
پوشرنگ خود ترمیم کننده
ترکیبات بدون VOC
نورتابي در پوشرنگ های تاریک
تجهیزات رنگ آمیزی پیشرفته
نانو پوشش ها
تجسم پوشرنگ سه بعدی
پوشرنگ های سریع خشک شونده
نقشه نوآوری شاخص روندها و 20 استارتاپ در صنعت پوشرنگ را مشخص می‌کند
برای این تحقیق گسترده درباره روندها و استارتاپ‌های برجسته صنعت پوشرنگ، ما یک نمونه از 1592 استارتاپ و افزايش مقياس های جهانی را تجزیه و تحلیل کردیم. این تحقیق مبتنی بر داده، هوش نوآوری فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند تصمیم‌گیری استراتژیک خود را با ارائه دیدگاهی در مورد فناوری‌های نوظهور در صنعت پوشرنگ بهبود بخشید. در نقشه نوآوری پوشرنگ زیر، شما یک مرور جامع از روندهای نوآوری و استارتاپ‌ها را که بر کسب و کار شما تأثیر می‌گذارند، دریافت می‌کنید.
این نکات به وسیله همکاری با پلتفرم کشف اطلاعات StartUs Insights Discovery که توسط داده‌های بزرگ و هوش مصنوعی انجام شده است، به دست آمده‌اند و شامل بیش از 3790000 استارتاپ و مقياس بزرگ شده به صورت جهانی می‌شود. به عنوان بزرگترین منبع داده در مورد شرکت‌های نوظهور، این پلتفرم SaaS به شما امکان می‌دهد تا به سرعت و به طور جامع فناوری‌ها و روندهای صنعت را شناسایی کنید.

با توجه به نقشه نوآوری صنعت پوشرنگ، نقشه درختی تأثیر 10 روند برجسته صنعت پوشرنگ را نشان می‌دهد. استارتاپ‌ها و مقياس هاي بزرگ شده، در حال توسعه فناوری‌ها و ارائه راهکار برای بهبود تجربه مشتری و ایمنی در برنامه‌های رنگ‌آمیزی هستند. یکی از روندهای اصلی در صنعت پوشرنگ استفاده از پوشرنگ‌های ضد باکتری و ضد میکروب است که جلوگیری از رشد باکتری و قارچ بر روی سطوح را فراهم می‌کنند.
پوشرنگ‌های هوافضا و خودرویی به دلیل ارائه عملکرد و دوام بهتر در سرعت‌های بالا، جلب توجه کرده و محبوبیت زیادی دارند. همچنین، مواد طبیعی، افزودنی‌های بدون VOC و نانوپوشش‌ها گزینه‌ای بهداشتی به جای پوشرنگ‌های سنتی فراهم می‌کنند و به عنوان يك روش حفاظتی برای خانواده و محیط زیست عمل مي كنند. علاوه بر این، پوشرنگ‌های فعال مانند پوشرنگ‌های خودترمیم شونده یا خودتمیزکننده، ابزارهای پیشرفته و پوشرنگ‌های نورتاب، زیبایی و عملکرد بالاتری را به سطوح پوشانده شده ارائه می‌دهند.

توزيع استارتاپ هاي جهانی شامل 1592 استارتاپ و شرکت در زمینه پوشرنگ
نقشه توزيع استارتاپ هاي جهانی از بیش از 1500 استارتاپ و مقياس بزرگ شده که برای این تحقیق تجزیه و تحلیل کرده‌ایم، را برجسته می‌کند. این نقشه از طریق پلتفرم کشف اطلاعات StartUs Insights ساخته شده است و نشان می‌دهد که فعالیت بالایی در زمینه استارتاپ‌ها در ایالات متحده و هند، به ترتیب تا پس از آن، در اروپا وجود دارد.
در زیر، با 20 استارتاپ و و مقياس بزرگ شده واحد از بین این 1500+ نمونه و همچنین راهکارهایی که آنها توسعه داده‌اند، آشنا می‌شوید،. این استارتاپ‌های پوشرنگ بر اساس معیارهایی مانند سال تأسیس، موقعیت، سرمایه گذاری جذب شده و … انتخاب شده‌اند. بسته به نیازهای خاص شما، انتخاب‌های اصلی شما ممکن است کاملاً متفاوت به نظر بیایند.
سند مایکروسافت ورد

مترجم: مهندس کاوه شریفی، کارشناس ارشد مهندسی شیمی-جداسازی، دانشگاه گیلان

 

 

(ادامه دارد …)

متن کامل این گفت و گو را در شماره 258 دوماهنامه پوشنگ از گروه مجلات بسپار که در پایان اسفند ماه 1402 منتشر شده است، می خوانید.

در صورت تمایل به دریافت نسخه نمونه رایگان و یا دریافت اشتراک با شماره های ۰۲۱۷۷۵۲۳۵۵۳ و ۰۲۱۷۷۵۳۳۱۵۸ داخلی ۳ سرکار خانم ارشاد تماس بگیرید. نسخه الکترونیک این شماره از طریق طاقچه  و  فیدیبو  قابل دسترسی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا