اخبار

اختصاصی بسپار/ برندگان جایزه ی 2020 پوشش های زیست محیط دوست معرفی شدند

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر پوشش های دکوراتیو شرکت Akzonoble و SunChemical جایزه ی پوشش های زیست محیط دوست BCF را از آن خود کردند. جایزه های BCF به طور سالانه به برگزیدگان داده می شود و این کار در نوامبر هر سال انجام می گیرد.

معیار اهدای این جایزه، بهبود در صنعت پوشش ها و جوهرهای چاپ است. این بهبود باید در راستای 45 KPIs در حوزه ی محیط زیست، ایمنی، سلامت، توزیع و خدمات پس از فروش مورد ارزیابی قرار بگیرد. صنعت پوشش در سال 2019 مقدار کمی انرژی با توجه به حجم تولیدات مصرف کرد و همچنین تنها 4% از ضایعات را در مقایسه با سال 1996 تولید کرده است.

رنگ های دکوراتیو جدید Akzonoble که در انگلستان تولید می شود، جایزه ی بهترین عملکرد پوشش ها (Coatings Care Overall Best Performer) را نیز دریافت کرده است. این جایزه توسط شرکت بیمه ی Verlingue اهدا می شود. کارخانه ی Akzonoble در اشینگتون هیچگونه ضایعاتی را در محیط اطراف رها نمی کند. چرا که سرعت بازیافت این مرکز از متوسط سرعت سایر بخش های تولیدی بالاتر است. ضایعات باقی مانده نیز برای تولید انرژی سوزانده می شوند. میزان مواد فرار تولید در این واحد حداقل مقدار ممکن در صنعت است.

شرکت SunChemical نیز از برندگان این جایزه است. این شرکت مصرف انرژی را در کارخانه های خود تا 10% نسبت به سال 2018 بهبود داده است. همچنین میزان ضایعات بر حسب وزن تولیدی بسیار کاهش داده شده و میزان ضایعات بازیافتی بیشتر شده است.

Tom Bowtell، مدیر اجرایی این جایزه بیان می کند، ما به هر دو برنده تبریک می گوییم که توانستند این جایزه را کسب کنند. در این دوره ی سخت، ما بسیار خوشحالیم که شرکت هایی را می بینیم که به ما می پیوندند و فعالیت های خود را بر اساس KPIs کنترل می کنند. به ویژه به رنگ های دکوراتیو AkzoNoble در اشینگتون و SunChemical تبریک می گوییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا