اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بستن پرونده‌ی سال 2023 در صنعت پلیمر با چالش جهانی نیروی کار ماهر

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر از آنجایی که سال پر فراز و نشیب 2023 برای صنعت پلاستیک رو به پایان است، اکنون زمان خوبی برای یک نگاه کلی به روندها و عوامل اصلی است که ما را به این نقطه در بازارهای کاری رسانده است. البته این سال مملو از خبرهای بد نبود و کارخانه‌های جدید با سرعتی بی‌سابقه در سال 2023 ساخته شدند. اینها نظرات پل استارگن، یکی از مشاورین صنعت پلیمر است.

در تمام سال 2023، بخش تولید و صنعت پلاستیک باید بر نرخ‌های سود بالا، تورم فزاینده و مشکل در یافتن کارگران ماهر غلبه می‌کرد. به نظر می‌رسد که این سه عامل مانع هر فرصت واقعی برای پیشرفت در سالی با رشد منفی بوده است.

کاهش شدید فرصت‌های شغلی

در ایالات متحده فرصت‌های شغلی در اکتبر نسبت به ماه قبل 617000 نفر کاهش یافته است. البته همراه با اعداد تورم ملایم تر، برای اولین بار زمزمه کاهش نرخ سود در سه ماهه دوم سال 2024 شروع شده است.

عوامل زیادی وجود دارد که به مثبت شدن سال 2024 اشاره می‌کند. رشد فوق العاده در ساخت و ساز و تولید وجود خواهد داشت. در سال 2023 کارخانه‌های جدیدی با سرعت ساخته شدند که تقویت مجدد آن‌ها نیز یک عامل مثبت برای 2024 است. 

پیش بینی قطعی افزایش درآمد در سال 2024 

شرکت مشاوره و حسابداری Wipfli LLP اخیراً از بیش از 330 مدیر و مدیران سطح C در بخش تولید نظرسنجی کرده است. 88 درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی می‌کنند که درآمد در سال 2024 افزایش یابد. مهمترین چالشی که آن مدیران شناسایی کردند تأمین امنیت و حفظ نیروی کار ماهر بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا