اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ Evonik بهبود دهنده چسبندگی جدیدی معرفی کرد

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Evonik محصول جدیدی به بازار معرفی کرد. VISIOMER HEMA-P 100 یک منومر فسفات متاکریلات می باشد که دارای خواص مهاجرت پایین می باشد. VISIOMER HEMA-P 100 از طریق پلیمریزاسیون وارد سیستم می شود و باعث بهبود چسبندگی ، کاهش خوردگی و ایجاد خواص تاخیر اندازی حریق می گردد. VISIOMER HEMA-P 100 بعنوان یک پخش کننده عمل می کند. VISIOMER HEMA-P 100 می تواند به عنوان منومر جهت پلیمر های حلالی و امولسیون ها ، وینیل استر ها ، پلی استر های غیر اشباع ، چسب های اکریلیک و رزین های اکریلیک ضد آب استفاده شود.

کاربرد های آن عبارتست از پوشش های چوب ، منسوجات و کاغذ ، پوشش های direct-to-metal (DTM) ، چسب ها و پوشش های ضد آب بام. در دیسپرسیون های اکریلیکی بعنوان بهبود دهنده چسبندگی و بهبود دهنده مقاومت خوردگی عمل می کند. در چسب های اکریلیک باعث افزایش چسبندگی به زیرآیند های قطبی می گردد. در امولسیون های مورد استفاده جهت چوب ، منسوجات و پوشش های کاغذ ، خواص تاخیر اندازی حریق را ایجاد می کند بدون آنکه بر روی شفافیت اثر منفی بگذارد. مشخصه VISIOMER HEMA-P 100 بالا بودن منو استر در آن می باشد که باعث ایجاد عملکرد حداکثری می گردد. VISIOMER HEMA-P 100 برخلاف افزودنی های متداول بدون ایجاد اثر منفی بر روی شفافیت و خواص مکانیکی، خواص تاخیر اندازی حریق ایجاد می کند.

VISIOMER HEMA-P 100 بصورت محلول 70 درصد در MMA نیز موجود می باشد. این محلول دارای ویسکوزیته پایین تری می باشد و حمل و نقل آن آسان تر می باشد. VISIOMER HEMA-P70 و VISIOMER HEMA-P100در سرتاسر جهان در دسترس می باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا