اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ بهینه سازی کاربرد پوشش پودری با نرم افزار هوش مصنوعی در صنعت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت AkzoNobel’s Powder Coatings و coatingAI برای توسعه یک نرم افزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود فرآیند کاربرد و کاهش ردپای کربن شریک شدند.
این نرم افزار تنظیمات تجهیزاتی مانند حرکت تفنگ را در پوشش‌های پودری بهینه می‌کند، نقص‌ها و پاشش بیش از حد را کاهش می‌دهد تا پوشش یکنواخت‌تر با ایرادات کمتر را به دست آورد. این بهینه سازی مصرف پودر را بهبود می‌بخشد که به کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از دوباره کاری و صرفه جویی در زمان و انرژی کمک می‌کند.
این نرم افزار به مدت دو سال در حال توسعه بوده و قرارداد انحصاری آن به تازگی توسط هر دو طرف امضا شده است.
مدیر بازاریابی کسب و کار پوشش پودری در AkzoNobel، اظهار داشت که مشارکت با coatingAI قابلیت‌های خدمات فنی AkzoNobel را تقویت کرده است.
مدیر عامل CoatingAI نیز افزود: راه حل این شرکت که بر پایه ی قدرت هوش مصنوعی و تخصص فنی AkzoNobel ساخته شده است، نه تنها کارایی را برای مشتریان آن‌ها افزایش می‌دهد، بلکه باعث پایداری بیشتر در صنعت پوشش پودری می‌شود.

photo 2023 12 23 09 57 31

در اوایل سال 2023، شرکت AkzoNobel’s Powder Coatings اولین شرکتی در صنعت بود که یک حسابگر صرفه جویی انرژی برخط با دسترسی آزاد برای پوشش‌های پودری راه اندازی کرد. این به کاربران کمک می‌کند تا بفهمند که چگونه تغییرات کوچک در فرآیند پوشش‌ها می‌تواند تاثیر بزرگی بر بازده انرژی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا