اخبار

اختصاصی بسپار/ فشار بر روی تجارت پلیمرها در اروپا

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر در اروپا، انجمن فرآیندکاران پلاستیک اروپایی (EuPC) در سال 2015 تشکیل شد. این انجمن به منظور کوتاه کردن فاصله ی میان اعضا در اروپا در سال 2015 شکل گرفت. هدف از این انجمن ایجاد و نگهداری از ارتباطی خوب بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان پلیمرها و افزودنی ها در اروپا بود و به دنبال وضعیت فاجعه باری که در طول نیم سال اول سال 2015 وجود داشت، ایجاد شد.

نظارت بر اظهارات تولیدکنندگان پلیمر در جهان توسط اتحادیه ی اروپا، زنگ خطر را درباره ی افزایش مشکلات تولیدگنندگان پلیمر در انتهای سال 2020 به صدا در می آورد. به ویژه در حوزه ی تامین پلی الفین ها و PVC این وضعیت بدتر شده است. این موضوع با عث شده است که شرکت های تبدیل کننده برای دریافت مواد اولیه ی خود و ثبات چرخه ی تولید محصولات با مشکل مواجه شوند. Ron Marsh، رئیس هیئت مدیره ی این انجمن دراتحادیه ی اروپا بیان می کند: ما در حال نظارت بر توسعه ی واحدهای تولیدی هستیم تا مطمئن شویم صنعت تیدیل پلیمرها همچنان با قوت در حال فعالیت است و قصد داریم از تکرار سال 2015 دیگر جلوگیری کنیم. 

بعضی از واحدهای تامین کننده ی پلیمر بسیار در تنگنا قرار دارند و تبدیل کنندگان پلیمر برای تامین مواد اولیه ی خود با قیمت متعادل با مشکل مواجهند. این شرکت ها مجبورند محصولات خود را با قیمت بالاتری به مصرف کنندگان بفروشند. واسطه ی بین شرکت های تامین کننده پلیمر و مصرف کنندگان، بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط هستند که در حال حاضر در وضعیت بسیار بدی به سر می برند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا