اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ یک ترکیب پایدار PET برای کاربردهای الکتریکی از SABIC

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر SABIC اخیراً جدیدترین محصول را به خانواده رو به رشد خود از رزین‌های iQ پایدار اضافه کرده است. ترکیب LNP ELCRIN WF0051iQ ضد شعله‌ی بدون برم و کلر بر پایه پلی بوتیلن ترفتالات و برای کاربردهای الکتریکی مناسب است.

ردپای کربنی ترکیب LNP ELCRIN WF0051iQ در مقایسه با رزین استاندارد پلی بوتیلن ترفتالات PBT بکر پایه نفتی، 11 درصد کمتر است. این کاهش در درجه اول به دلیل گنجاندن 39 بطری آب 0.5 لیتری پلی اتیلن ترفتالات (PET) در هر کیلوگرم از ترکیب است که حداقل 27 درصد از محتوای آن را تشکیل می‌دهد.

ترکیب LNP ELCRIN WF0051iQ علاوه بر استفاده‌ی مجدد از پلاستیک‌های پسماند با ایجاد قابلیت طراحی دیواره‌های نازک به کاهش مصرف مواد خام نفتی کمک می‌کند. ضمناً با حذف برم (Br) و کلر (Cl)، استفاده از این دو عنصر اصلی ترکیب‌های آلی نیمه فرار را که با خطرات بهداشتی و زیست محیطی مرتبط هستند، کمتر می‌کند.
این رزین جدید LNP ELCRIN iQ استاندارد UL94 V0 را برای مقاومت در برابر آتش در 0.4 میلی‌متر برآورده می‌کند.
دیگر ویژگی‌های آن در رابطه با عملکرد استثنایی، فرآورش آسان، از جمله جریان بالا برای خروجی سریع و خواص سایشی کم، در مقایسه با گزینه‌های جایگزین است.

علاوه بر کاربردهای الکتریکی، ترکیب LNP ELCRIN WF0051iQ برای استفاده در دستگاه‌های پزشکی حیاتی و کاربردهای لوازم خانگی نیز مناسب است. این ماده در سطح جهانی در دسترس است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا