اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ توزین و اختلاط راحت تر با ماشین های تزریق Engel

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر کمپانی های Engel و Werner Koch Maschinentechnik به نقاط عطف جدیدی در مسیر ارتباطی بر پایه OPC UA در قالب گیری تزریقی دست یافته اند. این کمپانی ها با همکاری هم، یک فصل مشترک OPC UA، برای یکپارچه سازی ماشین های اختلاط و توزین مواد ترموپلاستیک در دستگاه قالب گیری تزریقی، را توسعه داده اند.

واحدهای اندازه گیری و اختلاط ساخته Koch به سرعت می تواند با واحد کنترل CC300 ماشین های قالب گیری تزریقی Engel، از طریق OPC UA ترکیب و یکپارچه شده و توسط پنل کنترلی روی ماشین ها، راه اندازی و استفاده شود. سیستم OPC UA با این ساختار سرویس گرا، مستقل از پلتفرم و مقیاس پذیری آزادانه، انعطاف پذیری و درجات بالای امنیت داده ها را تواما باعث می شود. مدل ارتباطاتی به طور فزاینده ای خود را به عنوان یک استاندارد در صنعت قالب گیری تزریقی مطرح می کند.

امروزه، نسبت اختلاط مواد پایه، افزودنی ها و مستربچ ها در بسیاری از کاربردها به صورت دستی تنظیم می شود. برای انجام این کار، به یک واحد کنترلی مجزا بر روی دستگاه تزریق نیاز است. یکپارچه سازی واحدهای توزین و اختلاط با واحد کنترل ماشین مزیت توانایی انتقال داده های قطعات به صورت مستقیم، و همچنین با دستورالعمل خاصی ارتباط مستقیم واحد توزین با قسمت نصب قالب به منظور تشخیص خودکار نسبت اختلاط را ممکن می سازد.

در حال حاضر فرایند توزین از طریق نمایشگر ماشین کنترل شده و نیاز به سایر واحدهای کنترلی را از بین می برد. از دیگر خروجی های پنل CC300، هشدارهای مربوط به واحدهای توزین و اختلاط است. در نتیجه، توزین تجربه آسان تری برای کارگران خواهد شد و احتمال خطاهای ورودی کاهش می یابد. فرایند طبقه بندی اطلاعات نیز، ردیابی فرایندهای تولید هر بچ را آسان تر می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا