اخبار

اختصاصی بسپار/ توسعه‌ی فناوری پیوند شیمیایی توسط Solvay

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Solvay، به عنوان یک تولید کننده مواد تخصصی، دامنه فناوری پیوند شیمیایی FusePly خود را با محصول دوم FusePly 250، که برای پیوند ساختارهای چندسازه (composites) در 250 درجه فارنهایت (حدود 120 درجه سلسیوس) و بالاتر طراحی شده است، گسترش داده است.

محصول جدید مکمل گونه‌ی قبلی FusePly 100 است که در سال 2018 ارائه شد و اکنون به FusePly 350 تغییر نام داده است تا سازگاری آن با چسب‌های فیلمی پخت 350 درجه فارنهایت را نشان دهد.
این شرکت ادعا می‌کند که هر دو محصول عملکرد و دوام پیوند با تغییر مرحله‌ای را ارائه می‌دهند و می‌توانند به راحتی در فرآیندهای تولید موجود به عنوان گزینه ای برای ارتقاء روش‌های آماده سازی سطح سنتی ادغام شوند.

ادعا می‌شود که FusePly یک فناوری پیوند چندسازه‌ی پیشرفت است که منجر به برقراری پیوند اشتراکی (کووالانسی) بین چسب‌ها و ساختارهای چندسازه می‌شود. این محصول می‌تواند یک سطح چندسازه‌ی عاملدارشده و قابل اعتماد ایجاد کند که مراحل آماده سازی سطح و فرآیندهای مونتاژ را حذف می‌کند، در عین حال که مانند یک لایه تنفس (peel ply یا داکرون) معمولی نیز کار می‌کند.

قابلیت اطمینان و استحکام سازه‌های پیوندی برای استفاده کنندگان چندسازه‌ها در کاربردهای حیاتی از نظر ایمنی مثل هوافضا و سایر بازارهای پر تقاضا اولویت اصلی است. FusePly توسعه یافته است تا با یک رویکرد پیوندی اساساً جدید پاسخگوی نیاز‌ها باشد و امکان استفاده از مزایای کامل چندسازه‌ها برای ساختارهای سبک تر و قوی تر را فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا