اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ توسعه رزین‌های زیستی محبوب توسط SABIC

گروه ترجمه و تولید و محتوا در بسپار/ایران پلیمر تولید کننده مواد شیمیایی SABIC، در حال حاضر محصولات زیستی تمام گونه‌های NORYL، Flexible NORYL، NORYL GTX و NORYL PPX را عرضه می‌کند تا به مشتریان کمک کند تا بسیار دقیق تر به اهداف پایداری دست پیدا کنند. ادعا می‌شود که محصولات زیستی فرموله شده با مواد اولیه رزین پلی فنیلن اتر (PPE) دارای گواهینامه بین المللی پایداری و کربن (ISCC) PLUS، خواصی مشابه با گونه‌های پایه نفتی دارند.

SABIC ادعا می‌کند که سه گونه‌ی محبوب NORYL را تجاری کرده است. با این حال، این مواد برای مثال هنوز به عرضه ی کامل نرسیده اند. در دسترس بودن گونه‌های زیستی، انتخاب رزین‌های NORYL را توسعه می‌دهد. این رزین‌ها فراتر از محصولات ساخته شده از مواد بازیافت پس از مصرف (PCR) با بیش از ۲۵ درصد محتوای PCR هستند.
مدیر بازرگانی اعلام کرده است که این شرکت مفتخر است که گزینه‌های جدیدی برای کاهش پتانسیل گرمایش کره زمین در برنامه‌های کاربردی موجود و جدید که با مواد NORYL ساخته شده‌اند، در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. مواد اولیه PPE پایه زیستی، SABIC را قادر می‌سازد تا مواد NORYL پایدار را به طور کارآمد تولید کند که می‌تواند به عنوان جایگزینی برای گونه‌های سنتی با عملکرد و فرآورش یکسان عمل کند. گسترش مجموعه رزین‌های NORYL زیستی بخش مهمی از راهبرد شرکت برای کمک به برندها، تولید کنندگان، تامین‌کنندگان و قالب‌گیران برای دستیابی به اهداف پایداری خود است.

نمونه‌هایی از گونه‌های NORYL زیستی
محصولات زیستی ORYL، NORYL GTX، Flex NORYL یا NORYL PPX در حال حاضر در SABIC دسترس هستند.
*رزین NORYL NH5120BIO4 برای محفظه‌ها و اجزای گرمایش/تهویه مطبوع (HVAC) و جعبه‌های اتصال photovoltaic/solar مناسب است.
این ماده یک رزین ضد شعله زیستی، بدون برم و کلر و مواد افزودنی فلوئور است. رزین NORYL NH5120BIO4 تعادلی از مقاومت در برابر حرارت، جریان، پایداری هیدرولیتیکی و ابعادی و عملکرد خزشی را ارائه می‌کند و خواص مکانیکی خوب خود را در فضای باز حفظ می‌کند.
*رزین NORYL GFN2BIO3 دارای استحکام بالا، پایداری هیدرولیتیک و ابعادی، تاب خوردگی کم و وزن مخصوص کم است. این ماده‌ی پایه زیستی کاندیدای عالی برای کاربردهای داخلی و خارجی در صنایع ساختمان و ساخت و ساز و چمن کاری و باغ است.

*رزین NORYL GTX902BIO3 یک آلیاژ PPE زیستی است که مقاومت شیمیایی و رنگ پذیری را برای استفاده بالقوه در کاربردهایی مانند روکش چرخ خودرو، قطعات الکتریکی خودرو و تزئینات رنگ شده خودرو فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا