اخبار

اختصاصی بسپار/ تولید قطعات بزرگ ABS با چاپگر سه بعدی جدید UltiMaker

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر UltiMaker، پیشرو جهانی در چاپ سه بعدی، راه اندازی Method XL را اعلام می کند، راه حل نهایی چاپ سه بعدی برای کاربردهای مهندسی، ارائه چاپ دقیق با مواد درجه صنعتی بدون کاهش اندازه قطعه.
چاپگر سه بعدی UltiMaker Method XL با داشتن دقت و عملکرد مناسب تولید صنعتی در کنار انعطاف پذیری و مقرون به صرفه بودن به صورت یک چاپگر سه بعدی رومیزی طراحی شده است. به این ترتیب با ارائه تلفیقی از دسترسی و عملکرد، شکاف بین چاپگرهای سه بعدی رومیزی و صنعتی را پر می کند.
با حجم ساخت 305 305 x 320 x میلی متر و دقت ابعادی 0.2 ± 1 ، به مشتریان این امکان را می‌دهد که پروژه‌های بزرگی از نمونه‌سازی کاربردی گرفته تا قطعات مصرفی نهایی را تولید کنند.
Method XL برای تولید قطعات بزرگ و پیچیده با دوام با استفاده از مواد صنعتی مانند ABS-R و الیاف کربن ABS طراحی شده است. محفظه گرم کننده ای که می تواند تا 100 درجه سلسیوس برسد، به گونه ای طراحی شده است که در چاپ با ABS بهترین نتایج را ارائه دهد.
صفحه ساخت گرم، یک ویژگی اضافه شده به این مدل جدید از سری Method است و امتیازی محسوب می شود برای مشتریانی که خواهان یک لایه ی ایمن اضافی برای جلوگیری از تاب برداشتن و مشکلات چسبندگی لایه هستند. هم صفحه ساخت گرم و هم محفظه گرم کننده با دمای کنترل شده با هم ترکیب می شوند تا محیطی پایدار برای چاپ قطعات دقیق و محکم با هر اندازه ای ایجاد کنند.
Method XL تنها چاپگر سه بعدی در کلاس قیمتی خود با محفظه و صفحه ساخت گرم برای چاپ قطعات ABS بزرگ و دقیق است که با داشتن توانایی چاپ قطعات بزرگ‌تر با قطعات قالب‌گیری تزریقی برابری می کند.
Method XL با حجم ساختی که دارد و همچنین دقت ابعادی بالا، محفظه ساخت و صفحه ساخت گرم، می تواند پلاستیک های تولیدی را با هزینه ای بسیار کمتر از ماشین های صنعتی و به سهولت چاپگرهای سه بعدی رومیزی، چاپ کند.

این چاپگر مجهز به کنترل کننده رطوبت و نیز فیلتر HEPA و فیلتر کربن فعال برای چاپ سه بعدی ایمن تر در داخل خانه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا