اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ تولید و عرضه دوده با مقادیر کم PAH

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر تولیدکننده دوده و مستربچ های تخصصی Cabot تمایل خود برای مالکیت تجهیزات تولید Tokai Carbon واقع در Tianjin چین از هلدینگ ژاپنی Tokai Carbon Group را اعلام کرد. این تجهیزات تولید دوده در سال 2006 سفارش گذاری شده و در مجاورت کارخانه کنونی تولید دوده و آمیزه های تخصصی Cabot در Tianjin قرار دارد.
انتظار می رود با این خرید، خط تولید مواد باتری Cabot رشد کند. این کارخانه در حال حاضر قادر به تولید 50000 تن دوده در سال است؛ کمپانی Cabot قصد دارد تا به منظور ارتقای توانایی برای تولید گونه های مربوط به باتری، روی آن سرمایه گذاری کند.
همچنین کارخانه Cabot به تازگی محصول Vulcan 3-LP، گونه دوده تقویت کننده با مقادیر بسیار کم PAH برای کاربرد لاستیک، را به بازار معرفی کرده است. به گفته این شرکت، این گونه دوده مناسب برای کاربردهای در تماس با مواد خوراکی، آب و محصولات مصرفی می باشد. دوده Vulcan 3-LP توسط فرایندی خاص تولید شده تا حاوی مقادیر بسیار کم PAH  متناسب با نیازمندی های قانونی و دستورالعمل های صدور گواهی کیفیت بین المللی باشد. این چهارمین محصول از سری دوده LP بوده و برای تولید محصولات با ویژگی های تقویت، استحکام، مقاومت سایشی و پارگی بالاتر  نسبت به دوده های نیمه تقویت کننده  طراحی مهندسی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا