اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/تولید چاقو و کاتر از نایلون بازیافتی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر شرکت Domo Chemicals اعلام کرد که Martor تولید کننده‌ی انواع چاقو و کاتر، برای خط تولید کاترهای Eco خود از پلی آمید بازیافتی (rPA) استفاده خواهد کرد.

محصول Domo’s Technyl 4Earth ساخته شده از PA6 بازیافت شده و با درصدهای مختلف الیاف شیشه برای این کار استفاده خواهند شد. Domo ضایعات پلاستیکی صنعت نساجی را جمع آوری و بازیافت می‌کند، سپس با مستربچ، مواد افزودنی و الیاف شیشه ترکیب می‌کند تا محصول Technyl 4Earth را تولید کند.

شرکت Martor بیش از 80 سال است که کیفیت را با نوآوری برای تولید ابزارهای برش برتر برای اهداف صنعتی و حرفه‌ای ترکیب می‌کند. در حال حاضر نیز با راه اندازی این محصولات جدید به نقطه عطف مهمی دست یافته که نه تنها ایمنی و عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد، بلکه پایداری را نیز افزایش می‌دهد. استفاده از مواد خام بازیافتی با مزایای زیست محیطی تایید شده اولین دستاورد این تصمیم است. مرحله بعدی استفاده‌ی مجدد از کاتر‌هایی است که به پایان عمر خود رسیده اند تا این مسیر واقعاً به اقتصاد چرخشی دست یابد.

داده‌های ردپای کربن تایید شده توسط EPD (سامانه اعلام محصولات زیستی) نشان می‌دهد که تولید این کاتر‌ها در مقایسه با مواد غیر بازیافتی، می‌تواند گرمایش جهانی ناشی از تولید این محصول را بین 60 تا 90 درصد بکاهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا