اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ جایگزینی لایه های بسته بندی های چند لایه با رزین جدید Covestro برای بازیافت بهتر

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر دنیای بسته بندی به سرعت در حال تغییر است. قانونگذاران، برندهای مواد غذایی و جامعه به طور کلی، همگی خواستار بسته بندی هایی هستند که پسماند کمتری دارند. در عین حال، مصرف‌کنندگان نمی‌خواهند ایمنی و راحتی در استفاده از مواد غذایی را از دست بدهند.

آخرین نوآوری Covestro راه حلی را برای رفع این نیازهای رو به رشد ارائه می دهد: رزین پوشش سدگر نیمه زیستی، با نام Decovery CQ 6010، که به بستن حلقه بسته بندی کاغذی قابل بازیافت کمک می کند.
بسیاری از محصولات غذایی بسته بندی شده به رطوبت حساس هستند، بنابراین کنترل آهنگ انتقال بخار رطوبت (MVTR) برای حفظ کیفیت مواد غذایی حیاتی است. برای محافظت از محصول در بسته بندی، بسته بندی کاغذی و مقوا اغلب با پلی اتیلن یا آلومینیوم لایه دار می شود. این مواد قابلیت بازیافت بسته بندی را محدود می کنند، به این معنی که اغلب به محل دفن زباله منتقل یا سوزانده می شوند. رزین نوآورانه Covestro با جایگزینی لایه‌های پلی‌اتیلن یا آلومینیوم در بسته‌بندی مواد غذایی کاغذی، امکان بازیافت را فراهم می کند و پسماند را می کاهد.

Decovery CQ 6010 مانع رطوبت برای محافظت از مواد غذایی است و همچنین مقاومت خوبی در برابر روغن و چربی ایجاد می کند. این امر آن را برای استفاده در بسته بندی طیف وسیعی از مواد غذایی، از محصولات خشک پرچرب مانند شکلات تا بستنی گرفته تا مواد غذایی منجمد و میوه های تازه مناسب می کند.
این رزین از 37 درصد مواد گیاهی و ترانما مانند پوست غلات، دانه کرچک و ذرت ساخته شده است که به طور قابل ملاحظه ای ردپای کربن را در مقایسه با پلی اتیلن خالص و پوشش های استاندارد پایه نفتی کاهش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا