اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ از نمایشگاه NPE2024/ جلوگیری از هدر رفتن رزین‌های مهندسی گران قیمت

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر سامانه‌ی دانه سازی (Pelletizing) با نام تجاری Raptor 22 از شرکت Matsui America که به قالب‌گیران امکان استفاده مجدد از رزین‌های مهندسی شده گران قیمت مانند LCP، PEEK، PA46 و غیره را می‌دهد، در NPE2024 در اورلاندو، فلوریدا به نمایش گذاشته خواهد شد.

دانه‌های تمیز و یکنواخت آماده برای استفاده ی مجدد
طراحی ماردان اختصاصی Raptor 22 با سوختن و گرمای برشی مواد مقابله می‌کند. پره چرخان کاربید دانه ساز با سرعت بالا برش می‌دهد تا گلوله‌های گرد و پرکی تولید کند که سپس با انتقال مواد به گیرنده ی سیکلون توسط یک سامانه انتقال خلاء خنک می‌شوند. به گفته ی این شرکت، دانه‌های به‌دست‌آمده تمیز و یکنواخت هستند، زیرا Raptor باعث از دست رفتن خواص فیزیکی مواد تا حد بسیار کمی می‌شود.

دانه‌های مناسب برای قالب گیری قطعات حساس نوری
Raptor 22 در کنار قابلیت‌های رفع نقص قالب‌گیری Matsui به مواد بازیافتی اجازه می‌دهد تا در کاربرد‌های قالب‌گیری که در آن خواص نوری حیاتی هستند، استفاده شود.
Mike Kott، مدیر کل توسعه کسب و کار در Matsui America گفت: «سامانه دانه‌سازی Raptor 22 به مشتریان ما کمک می‌کند تا با قابلیت بازیافت و استفاده مجدد از مواد بسیار گران قیمت مانند LCP و PEEK، در هزینه‌های قابل‌توجهی صرفه‌جویی کنند. علاوه بر این، فناوری ما با استفاده مجدد از برخی از این مواد به جای ارسال آن ها به محل دفن زباله، به استفاده پایدار از پلاستیک کمک می‌کند.
موادی که Raptor 22 اجازه‌ی استفاده‌ی مجدد از آن‌ها را می‌دهد شامل LCP، COC، COP، PC و سایر مواد بازیافتی مهندسی است.

NPE2024 در مرکز همایش اورنج کانتی در اورلاندو از 17 تا 21 اردیبهشت برپا خواهد بود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا