اخبار

اختصاصی بسپار/ خطوط بازیافت SOREMA برای مقابله با چالش‌ پسماندهای پلاستیکی در ChinaPlas 2023

گروه تولید محتوا در بسپار/ ایران پلیمر  در پاسخ به چالش‌های جدید ناشی از سیاست‌های در حال تحول جمع‌آوری زباله‌های پلاستیکی و مواد بسته‌بندی، SOREMA، یک شرکت پیشرو در فناوری‌های جداسازی، خرد کردن و شستشو، گام‌های اساسی برای بهبود سیستم‌های بازیافت خود برداشته است.

این شرکت پیشرفت‌های جدید خود را در بازیافت مکانیکی پلاستیک‌هایی مانند PET، PP، PE و الیاف در CHINAPLAS 2023 ارائه کرده و یک سانتریفیوژ خشک‌کننده ویژه مدل DCE 10/20 را نیز به نمایش گذاشته است.

به گفته مدیر فروش و بازاریابی، این شرکت فناوری‌های خود را برای انطباق با در دسترس بودن جریان زباله‌های پلاستیکی جمع آوری شده از سیستم‌های جمع آوری توسعه داده است. به این معنی که عملکرد سیستم‌های مرتب سازی آن برای مطابقت با د مواد ورودی بهینه شده است.

بازیافت‌کنندگان در حال حاضر مواد مناسب کافی دارند. کاری که می‌توان انجام داد بهبود جمع آوری و دسته بندی زباله‌های پلاستیکی از نظر کمی و کیفی است.

این شرکت همچنین به مشتریان خود این فرصت را می‌دهد که آزمایش‌های جامع بازیافت و شستشو را در “مرکز تحقیقات بازیافت” خود در Alzate Brianza انجام دهند.

با این فناوری‌های بازیافت، SOREMA می‌تواند مواد خام دست دوم را با کیفیت بالا برای استفاده مجدد در بسته‌بندی و سایر محصولات تولید کند. برای مثال شرکت‌های بزرگ لوازم آرایشی تا 30 درصد از مواد بازیافتی در بسته بندی‌های خود استفاده می‌کنند و قصد دارند در سال‌های آینده این درصد را افزایش دهند.

خطوط بازیافت SOREMA برای محصولات حاصل از ضایعات پس از صنعتی یا پس از مصرف، از جمله بسته بندی انعطاف پذیر ساخته شده از فیلم‌های کششی POPE و BOPP & BOPET، فیلم‌ها و لوله‌های کشاورزی، بسته بندی سخت در PS، PP، PE و PET، و بطری‌ها یا  قوطی‌های ساخته شده از HDPE یا PET طراحی شده است.

SOREMA برای فرآیند مواد، سیستم‌هایی با ظرفیت 500 کیلوگرم در ساعت تا 10000 کیلوگرم در ساعت ارائه می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا