اخبار

اختصاصی بسپار/ خودروی تمام کامپوزیت و خورشیدی تیم Illini به نام Brizo

گروه ترجمه و تولید محتوا بسپار / ایران پلیمر مشارکت AERO Sustainable Material (اوهایو، ایالات متحده) با برنامه Illini Solar Car در دانشگاه Illinois، به تیم Illini و ماشین کامپوزیتی انان که با انرژی خورشیدی کار می‌کند کمک کرد تا در تور دوسالانه ماشین خورشیدی در سراسر ایالات متحده، 22 ژوئیه تا 7 آگوست 2021 شرکت نماید.
گفته می شود که حمایت مالی از خودروی خورشیدی Illini نشان دهنده تعهد AERO به پایداری محیط زیست و انتقال دانش بدست امده به شیمیدانان و مهندسان آینده است.

Hongbo Yuan، سرپرست بخش مکانیکی خودروی خورشیدی Illini، می‌گوید: “در نتیجه کمک های AERO، تیم ما بهترین نتیجه را در چالش انرژی خورشیدی آمریکا در تابستان امسال داشت. خودروی (SOV single-occupancy vehicle) ما به نام «Brizo» در مسابقه مقدماتی پیست سوم و در طول مسابقه جاده اصلی چهارم شد. علاوه بر اینکه کمک AERO به ما اجازه می‌دهد تا خودروی خود را زیبا (جایگزین رنگ امیزی) کنیم، فیلم یا لایه بادوام رنگ از بدنه الیاف کربنی خودرو در برابر تخریب محافظت می‌کند. فیلم یا لایه نازک و سبک وزن AERO به ما این امکان را می‌دهد که خودرو را بدون اسپری رنگ سنگین بپوشانیم و خود فیلم در مقایسه با رنگ‌آمیزی اسپری بسیار راحت‌تر اعمال می‌شود. ”
Yuan خاطرنشان می کند که با حمایت AERO، این تیم به آینده از نظر ادامه پیشرفت خود در انرژی پایدار و تبدیل شدن به یک تیم مشهور جهانی خوشبین است.

Jim McGuire، مدیر عامل شرکت AERO Sustainable Material Technology، می‌گوید: “ما برای کار روی Brizo با تیم Illini برای چالش انرژی خورشیدی آمریکا هیجان‌زده بودیم. AERO در تقاطع پایداری و عملکرد زیست محیطی فعالیت می کند، بدون اینکه هیچ کدام از این ویژگی ها به خطر بیفتد.
این تیم ( Illini) هم توانایی عملکرد پایدار را توسعه و با موفقیت نشان داد و در عین حال تحصیلات دانشگاهی خود را نیز به پایان رساند! این نوع آینده نگری در محصولات سازگار با محیط زیست دقیقاً همان چیزی است که AERO را هدایت می کند، بنابراین ما مشتاق هستیم ببینیم که نسل آینده چه چیزی را برای این صنعت به ارمغان بیاورد.”

 

برگردان: مسعود خلج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا