اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ دستگاه نوری بدون تماس KRAIBURG TPE برای اندازه گیری مقدار جمع شدگی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر KRAIBURG TPE یک دستگاه اندازه گیری نوری بدون تماس را معرفی کرده است که اندازه گیری فاصله مورد نیاز برای تعیین مقادیر جمع شدگی مطابق با DIN EN ISO 294-4 را ممکن می‌سازد تا حداکثر داده‌های دقیق را به تولید کنندگان ارائه دهد.

اندازه‌گیری‌های KRAIBURG «برای تعیین جمع شدگی گرمانرم‌ها» بر اساس نمونه‌های آزمایشی در اندازه‌های 60×60×2 میلی‌متر است که مطابق با استاندارد DIN قالب‌گیری تزریقی شده‌اند. این دستگاه می‌تواند مقادیر جمع شدگی همه‌ی ترکیبات ایجاد شده را مطابق با استاندارد DIN EN ISO 294-4، صرف نظر از سختی Shore مواد آزمایش شده، تعیین کند. در طول اندازه‌گیری، جمع شدگی هم در جهت جریان و هم در جهت عرضی نسبت به مواد تعیین می‌شوند.

این مشخصات در ترکیب با پارامترهای دیگر مانند ضخامت دیوار و مسیرهای جریان، سازندگان قالب و مهندسان را قادر می‌سازد تا محاسبات خاصی را برای دقیق ترین ابعاد قالب خود انجام دهند. این امر در مورد ساخت قالب‌های جدید و همچنین برای تنظیم قالب‌های موجود صدق می‌کند. در تمام موارد، حفره باید به گونه ای طراحی شود که جمع شدگی مواد، که تا 48 ساعت پس از فرآورش باقی می‌ماند،تعیین شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا