اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ دو رویداد جدید نمایشگاهی در صنعت پوشش‌ آسیا-اقیانوسیه/ منطقه ای با سهم 50 درصدی در بازارجهانی رنگ و پوشش

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر NürnbergMesse همراه با Vincentz Network، ارائه دهنده اطلاعات و خدمات شبکه مورد تحسین بین‌المللی برای صنعت رنگ، دو رویداد جدید برای صنعت رنگ و پوشش در منطقه آسیا-اقیانوسیه و خاورمیانه برپا می‌کند.

این شرکا نمایشگاه پوشش‌های اقیانوس آرام را در مرکز کنگره بین‌المللی نمایشگاه جاکارتا در اندونزی از 21 تا 23 سپتامبر 2022 راه‌اندازی می‌کنند و در امارات متحده عربی، NürnbergMesse و Vincentz Network نمایشگاه پوشش‌های خلیج فارس را در اکسپو سنتر شارجه از 16 تا 18 اکتبر 2022 برگزار خواهند کرد. هر دو نمایشگاه متعاقبا در فواصل زمانی دو ساله برگزار خواهند شد.

الکساندر ماتاوش، مدیر اجرایی NürnbergMesse می‌گوید: «با نمایشگاه پوشش‌های اقیانوس آرام و نمایشگاه پوشش‌های خلیج‌فارس، ما کانال‌های ارتباطی جدید و در نتیجه فرصت‌های فروش را برای غرفه‌داران و بازدیدکنندگان علاقه‌مند در بازارهای آینده‌دار در سطح جهانی و محلی باز می‌کنیم. یک عنصر کلیدی برای ما این است که عوامل موفقیت در نمایشگاه پوشش‌های اروپایی، رویداد پیشرو در صنعت پوشش و رنگ در جهان، در رویدادهای جدید ما نیز اعمال شود. نمایشگاه‌های پوشش، کیفیت خدمات بالا، کنفرانس فناوری پوشش‌های مورد تایید جهانی، مکان دائمی و دوره‌های دو ساله. بازیگران اصلی صنعت مانند Evonik،‌ Niemann و VMA-Getzmann قبلاً حمایت خود را اعلام کرده‌اند.

کریستینا ویلگر، مدیر مدیریت رویداد شبکه وینسنتز، می‌افزاید: «هدف ما از این دو نمایشگاه پوشش‌ جدید ایجاد نمایشگاه‌های تجاری شناخته شده است که تصمیم‌گیرندگان بین‌المللی را با ارائه‌دهندگان راه‌حل منطقه‌ای شبکه می‌کند و با نظرات سخنرانان بین‌المللی منتخب، اشتراک‌گذاری را به میزان قابل توجهی ترویج می‌کند. دانش در مورد پوشش‌ها به عنوان بخشی از یک رویداد علمی و فنی مبتنی بر ارائه و شبکه است. این مدل تثبیت شده‌ای است که ما با موفقیت در سراسر جهان به کار می‌بریم. بازارهای پوشش در کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه آسیا-اقیانوسیه چشم انداز و پتانسیل رشد هیجان‌انگیزی را در آینده ارائه می‌دهند و بنابراین، با سالها تخصص خود در این صنعت، بسیار خرسندیم که پلتفرم‌های ایده آل را برای هر یک از این بازارها ایجاد می‌کنیم.

در واقع پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که کل منطقه آسیا و اقیانوسیه بیشترین سهم – حدود 50 درصد – از بازار جهانی رنگ و پوشش را در آینده به خود اختصاص خواهد داد. نرخ رشد متوسط حدود پنج درصدی برای بازارهای آسیای جنوب شرقی برای رنگ و پوشش طی پنج سال آینده پیش‌بینی می‌شود. دلایل آن عبارتند از رشد بخش تولید، صنعت ساخت و ساز پررونق، تقاضای زیاد برای محصولات تزئینی، و نقش رو به رشد به عنوان یک مکان اصلی برای صنعت خودرو.

خاورمیانه، به عنوان نقطه محوری برای سه قاره، بازار آینده پر سودی برای صنعت پوشش است. در سال 2019، اندازه بازار پوشش‌های منطقه‌ای در خاورمیانه و شمال آفریقا با ارزش کل 9.9 میلیارد دلار با حجم محصول 3.1 میلیارد لیتر برآورد شد. پیش بینی‌ها حاکی از آن است که در پنج سال آینده این میزان سالانه 4.1 درصد از نظر ارزشی و 2.6 درصد از نظر حجمی افزایش خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا