اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ رابطه بین ابزارساز و قالب ساز شما چقدر اهمیت دارد؟

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر به گفته استیو جابز، “بهترین ها در کسب و کار، توسط یک نفر انجام نمی شود، بلکه توسط یک تیم انجام می شود”. در این مطلب، Plunkett Associates، درباره اهمیت رابطه بین قالب ساز و ابزارساز شما بحث می کند.
توانایی کار گروهی و بحث درباره مشکلات احتمالی پیش روی یک ابزار، برای قالب گیری موفق قطعات برای اولین بار، بسیارحیاتی است. ارتباط پیوسته، کلید ضروری در حل مشکلات به صورت مشارکتی می باشد. رابطه بر پایه اعتماد متقابل برای همکاری با هم به منظور رسیدن به هدف مشترک، که همانا دستیابی به قطعات بی نقص می باشد، بسیار ارزشمند است.
به علاوه، باید اقرار کرد، علیرغم نرم افزارهای تجسمی شگفت انگیزی که این روزها در دسترس است، هیچ چیز جایگزین قدم زدن در اتاق ابزار و بررسی فیزیکی ابزارها نمی شود. در واقع یافتن هر مشکل بالقوه ای به صورت حضوری بسیار آسان تر می باشد.
بنابراین رابطه نزدیک قالب ساز و ابزارساز به صورت غیرقابل انکاری کمک کننده است. برای مثال، در کمپانی Adept Precision اتاق ابزار و فروشگاه قالب در کنار همدیگر قرار داشته و برهمکنش پیوسته پرسنل برای حل مشکلات با هیچ روش دیگری قابل دسترس نخوهد بود.
به گفته این شرکت، هنگامی که نیاز به یک ابزار خارج از ظرفیت فعلی خود داشته باشیم، می بایست بتوانیم به تامین کننده های خود اعتماد کنیم. این اعتماد بر پایه روابط طولانی مدت در سطوح بالا می باشد. ما همچنین سیاست هایی برای همکاری با یک ابزارساز، برای حضور به منظور آزمایش ابزار با قالب ساز، را دنبال می کنیم. از دلایل این کار می توان به اطمینان از آموزش و یادگیری داخلی و ایجاد موقعیت برای بحث ها و بازخوردهای آتی اشاره نمود.
هنگامی که یک ابزارساز زمان زیادی را برای ساخت آن ابزار می گذارد، طبیعتا نسبت به آن بسیار محافظه‌کار می شود. بدون شک ایجاد روابط کاری نزدیک به ما کمک می کند تا به طور پیوسته به بالاترین کیفیت در ابزارسازی و قالب سازی رسیده و مشتریان خود را راضی نگه داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا