اخبار

اختصاصی بسپار/ راه اندازی خط آمیزه سازی پلی کربنات با بازیافت مکانیکی Covestro در چین

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Covestro عملیات خود را در اولین خط آمیزه سازی با بازیافت مکانیکی اختصاصی (MCR) برای پلی کربنات‌ها (PC) در سایت یکپارچه خود در شانگهای چین آغاز کرده است.
این خط قرار است سالانه بیش از 25000 تن پلی کربنات با کیفیت عالی به صورت آمیزه حاوی مواد بازیافتی مکانیکی تولید کند. این خط در پاسخ به تقاضای فزاینده برای پلاستیک‌های بازیافتی پس از مصرف (PCR)، به ویژه در کاربردهای خودرو و کالاهای مصرفی راه اندازی شده است.
راه اندازی خط تولید MCR یک گام مهم دیگر در حرکت به سمت دستیابی به یک اقتصاد چرخشی و بی طرفی آب و هوایی کاربردی تا سال 2035 است.

طیف گسترده ای از نمونه کارهای PCR
در اوایل سال جاری، Covestro از پلی کربنات با 90٪ محتوای بازیافتی رونمایی کرد – گونه ای که به سفیدی فوق العاده، رنگ‌های بسیار متنوع و کاهش 70٪ در ردپای کربن می‌رسد.
علاوه بر آن، این شرکت به طور فعال در بازیافت مواد شیمیایی پلی کربنات پیشگام است. با توسعه موفقیت آمیز یک فرآیند نوآورانه در آزمایشگاه، این شرکت اکنون در حال اجرای فنی این پیشرفت در مقیاس آزمایشی است.

افزایش ظرفیت تولید پلی کربنات در آسیا و اقیانوسیه
Covestro متعهد شده است تا سال 2026 بیش از 60000 تن پلی کربنات با محتوای بازیافتی را در منطقه آسیا و اقیانوسیه عرضه کند. اخیراً، این شرکت یک خط ترکیبی موجود در سایت Map Ta Phut خود در تایلند را نیز برای پلی کربنات بازیافتی مکانیکی تغییر داده است.
پس از رفع گلوگاه خطوط تولید متعدد در سایت Map Ta Phut در تایلند، Covestro در حال نزدیک شدن به مراحل نهایی برنامه‌ی خود برای افزایش ظرفیت و قابلیت‌های تولید پلی کربنات در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه است.
این برنامه همچنین شامل افزودن خطوط تولید جدید در سایت‌های شانگهای و گوانگژوی چین و همچنین نویدا (Greater Noida) در هند است. مجموع ظرفیت اضافی اکنون بیش از 100000 تن در سال است.
این پروژه‌های راهبردی با هدف بهینه سازی شبکه تولید منطقه ای، با استفاده از ابزارهای دیجیتالی حمایت شده اند که هزینه‌های سرمایه گذاری را نیز کاهش می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا