اخبار

اختصاصی بسپار/ راه اندازی کارخانه پلی کربنات سابیک و سینوپک در چین

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر سابیک و سینوپک شروع عملیات تجاری یک کارخانه جدید پلی کربنات (PC) در سرمایه گذاری مشترک 50-50 خود را گزارش کرده اند.

این پروژه مشترک که در سال 2009 تأسیس شد، یک مجتمع پتروشیمی بزرگ است که از 9 کارخانه تولیدی در مقیاس جهانی تشکیل شده است و پلی اتیلن و پلی پروپیلن و سایر محصولات شیمیایی را تولید می‌کنند. با ظرفیت طراحی سالانه 260000 تن در سال، کارخانه جدید پلی کربنات جزء حیاتی و راهبردی پلی کربنات Sabic در چین است که امکان همکاری بیشتر با مشتریان جهانی و محلی را فراهم می‌کند.

سابیک و سینوپک با همکاری مشترک، فرصت‌های رشد قابل توجه و متقابلی را که مکمل برنامه‌های ملی عربستان سعودی و چین است، ایجاد می‌کنند.
سابیک عمدتاً پلی کربنات را از این پایگاه مشترک به مشتریان در منطقه‌ی بزرگ چین تحویل خواهد داد تا به مصرف در حوزه‌های وسایل الکتریکی و الکترونیکی، کالاهای مصرفی و لوازم خانگی، خودرو، مراقبت‌های بهداشتی و کاربردهای ساختمان و ساخت و ساز برسد. مجموعه مواد پلی کربنات Sabic که در این مرکز تولید می‌شود، با نام تجاری Lexan به بازار عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود تقاضای آینده برای پلی کربنات و سایر پلاستیک‌های مهندسی در چین با حمایت از افزایش تولید الکترونیک، خودرو، فناوری اطلاعات و مصالح ساختمانی افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا