اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ راه اندازی یک خط تولید جدید ورق و فیلم پلی کربنات

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Teijin Limited اعلام کرد که یک خط تولید جدید و مجزا برای ورق و فیلم رزین پلی کربنات با نام Panlite ® راه اندازی کرده است. هدف شرکت برای سرمایه گذاری در این خط تولیدی جدید پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای قطعات داخلی با کیفیت تر خودرو و قطعات الکترونیکی داخلی خودرو مانند نمایشگرها و صفحه نمایش های لمسی است.

تغییر به سمت الکتریکی شدن خودرو و رانندگی خودکار منجر به بهبود در طراحی داخلی می‌شود که می‌تواند کابین خودرو را به فضاهای راحت، آرامش‌بخش و جذاب تبدیل کند. کاربردهایی مانند صفحه نمایش لمسی نیاز به ورق و فیلم نوری با شفافیت عالی و مقاومت در برابر ضربه بالا دارند و اغلب از ورق ها و فیلم های رزین پلی کربنات برای این کاربردها استفاده می شود. علاوه بر کاربردهای خودرو، Teijin قصد دارد محصولات ورق و فیلم Panlite® را که کیفیت بالاتری نسبت به محصولات مرسوم ارائه می‌دهد، در صنعت برق و الکترونیک (E/E) برای دستگاه‌هایی مانند واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (VR/AR) به بازار عرضه کند. بازارهای این صنایع در سال های اخیر به سرعت گسترش یافته است.

خط تولید جدید به Teijin اجازه می‌دهد ورق و فیلم Panlite® تک لایه و چند لایه و رزین‌های اکریلیک را در ضخامت‌های 100 تا 500 میکرون تولید کند. خط تولید جدید ظرفیت 1350 تن از این ورق ها و فیلم ها در سال را خواهد داشت.
محصولات ورق و فیلم Panlite® تولید شده در خط جدید همواری و سختی سطح بالاتری را در مقایسه با محصولات مرسوم ارائه می کنند. Teijin با از بین بردن ناهمواری های کوچکی که می‌تواند در طول تولید فیلم یا ورق رخ دهد، به صافی سطح دست می یابد که بالاترین استاندارد در صنعت است. کیفیت سطح بالاتر می تواند وضوح تصاویر ارائه شده را افزایش دهد.
Teijin دارای یک سیستم تولید یکپارچه است که این امکان را به وجود می آورد تا محصولاتی با کیفیت بالاتر تولید کند که کمتر در معرض تخریب حرارتی هستند.

Teijin قصد دارد تا سال 2027 به فروش سالانه 2.5 میلیارد ین از محصولات تولید شده در خط تولید جدید دست یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا