اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ رنگ سریع خشک شونده جدید و مخصوص چوب، برای کاربرد های داخلی

گروه ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیمر Dunn-Edwards Corporation در سال 1925 تاسیس شده است و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان رنگ در جنوب غربی ایالات متحده امریکا می باشد.

این شرکت اخیرا محصولات DECOGLO را معرفی کرده است. این محصول یک رنگ نیمه براق برای کاربرد های داخلی جهت کابینت ها و درب های چوبی می باشد و تکمیل کننده پرایمر DECOPRIME می باشد. این رنگ دارای VOC بسیار پایینی می باشد. خشک شدن آن سریع بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. DECOGLO بر روی زیرآیند های چوبی آماده سازی شده مورد استفاده در داخل ساختمان اعمال می شود و فرآیند اعمال آن ساده می باشد.

DECOGLO یک پرایمر پایه آب مخصوص چوب می باشد که یک لایه با قابلیت سنباده خوری عالی ایجاد می کند. همچنین دارای چسبندگی خوب و خواص بلوکه کردن عالی لکه ها می باشد. DECOGLO یک اکریلیک اصلاح شده با اورتان نیمه براق و با کیفیت عالی می باشد که دارای سختی استثنایی ، دوام طولانی مدت و حفظ براقیت مناسب می باشد. به گفته Tim Bosveld نایب رئیس بخش Product Management در شرکت Dunn-Edwards ، اضافه کردن محصولات DECOPRIME و DECOGLO یک ترکیب متفاوت از محصولات رقیب ایجاد می کند که دارای کیفیت و دوام بسیار طولانی می باشد.

فناوری پیشرفته اکریلیک اصلاح شده با اورتان مورد استفاده در DECOGLO سختی و دوام استثنایی ایجاد می کند. DECOGLO دارای block resistance خوبی می باشد و در دمای اتاق و دما های بالاتر مانع چسبیدن سطوح رنگ شده به یکدیگر یا کنده شدن رنگ از سطح می گردد. DECOGLO دارای مقاومت خوبی در برابر بسیاری از شوینده های خانگی می باشد و به آسانی قابل شستشو می باشد. DECOGLO یک رنگ با کیفیت بالا می باشد و دارای جریان پذیری و همتراز شوندگی عالی می باشد. این رنگ سطحی هموار با براقیت مناسب ایجاد می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا