اخباراخبار ویژه

اختصاصی بسپار/ ساخت بزرگترین نیروگاه بادی دریایی با تیغه های توربین بادی کامپوزیتی

گرو ترجمه و تولید محتوا در بسپار/ایران پلیم GE Renewable Energy تأییدیه رسمی برنامه ریزی برای راه اندازی کارخانه تولید تیغه توربین بادی دریایی Teesside را از مقامات محلی دریافت کرده است. این اولین نقطه عطف بزرگ در راه اندازی این امکانات در ساحل جنوبی Teesworks است.
به گفته این شرکت، ساخت کارخانه باید در اواخر سال 2021 با نهایی شدن تمام اسناد قرارداد آغاز شود. همانطور که قبلاً اعلام شده بود، LM Wind Power تاسیسات را اداره خواهد کرد که به تولید پره های توربین بادی دریایی به طول 107 متر اختصاص داده می شود.

Olivier Fontan، رئیس و مدیرعامل LM Wind Power، می گوید: “ما خوشحالیم که این تأیید مهم را از مقامات محلی دریافت کرده ایم و از همکاری بین همه طرفهای درگیر سپاسگزاریم. هنوز کارهای زیادی در پیش داریم، اما این نقطه عطفی مهم برای ساخت و افتتاح و آینده این تأسیسات است. ما به مشارکت خود برای ایفای نقش کلیدی در آینده انرژی های تجدیدپذیر افتخار می کنیم. ”
استخدام نیروی انسانی نیروگاه در اواسط سال 2022 آغاز می شود و تخمین زده می شود که با 750 موقعیت مستقیم شغلی تکمیل می شود. قرار است 1500 شغل غیر مستقیم دیگر برای پشتیبانی از کل زنجیره تامین در اطراف کارخانه نیز ایجاد شود.
با شروع تولید، نیروگاه بادی دریایی Dogger Bank مستقیماً از تیغه های تولید شده در این کارخانه جدید سود می برد.
گفته می شود که سه فاز نیروگاه بادی Dogger Bank که از توربین بادی دریایی GE’s Haliade-X نیرو می گیرد، دارای توان تولیدی ترکیبی 3.6 گیگاوات (GW) است که برای تامین انرژی شش میلیون خانه در بریتانیا کافی است.
به گفته GE، پس از تکمیل در سال 2026، Dogger Bank بزرگترین نیروگاه بادی دریایی جهان خواهد بود.

برگردان : مسعود خلج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا