اخبار

اختصاصی بسپار/ سرمایه گذاری روی آموزش کودکان: کیت منابع بازیافت آنلاین برای دانش آموزان

گروه ترجمه و تولید محتوا  در بسپار/ایران پلیمر فدراسیون پلاستیک بریتانیا (BPF) با همکاری PlasticsEurope و RECOUP، یک کیت منابع بازیافت جدید آنلاین راه اندازی کرده تا به دانش آموزان درباره بازیافت پلاستیک ها و علوم پلیمر آموزش دهد. این برنامه منطبق بر برنامه درسی ملی بوده و هدف آن این است که با آزمایشات شناور ساده و پرمحتوا، دانش آموزان را به قهرمانان بازیافت تبدیل کند. این برنامه در وب سایت های Time’s Educational Supplement (TES) و BPF در دسترس می باشد.
معلمان می توانند از کیت آنلاین رایگان برای کمک به دانش آموزان استفاده کنند تا چگونگی سیستم بازیافت را آموخته، و همچنین در دنیای خواص علمی پلیمرها گشت و گذار کنند. آزمایش های شناور یک راه عملی برای آموختن چگونگی جمع آوری و طبقه بندی صحیح پلاستیک ها توسط بازیافت کنندگان می باشد. این کیت برای دانش آموزان کلاس دوم یا سن 7 تا 11 سال طراحی شده و مواد لازم برای آزمایش ها به آسانی قابل دسترسی هستند. این مواد ممکن است پاکت شیر، بطری های خالی یا کیسه های پلاستیکی باشند.
به گفته مدیر BPF، “ما امیدواریم با آموزش دانش شیرین پشت جمع آوری، طبقه بندی و فرایند دوباره ضایعات پلاستیکی به دانش آموزان جوان، آنها را تشویق به مشارکت در بازیافت کرده و به جوانان این امکان را بدهیم تا ببینند چگونه رفتار و عملکرد آنها در خانه، تاثیر چشمگیری بر محیط زیست می گذارد.”
از دیگر مدیران BPF اشاره می کند: ما با خوشحالی پذیرفتیم بخشی از این برنامه منبع بازیافت پلاستیک ها در مدارس باشیم. هدف ما این است تا با استفاده از این برنامه، جوانان با ارزشمان اهمین مشارکتشان در بالا بردن نرخ بازیافت را درک کنند.
رییس بخش منابع انسانی RECOUP اضافه کرد، این آزمایشات روشی برای آموزش کودکانمان درباره پلاستیک ها و به چالش کشیدن دانش آموزان برای تفکر علمی درباره مواد می باشد. امیدوارم دانش آموزان از شرکت در این دوره رایگان آنلاین، لذت کامل را ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا